Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
§ 34 ods. 1 písm. b) zákona a § 34 ods. 1 písm. g) zákona
Popis podmienky účasti:
1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona a 2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v prílohe č. 7 predmetných súťažných podkladov
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky je novostavba garáže pre zásahovú techniku v areáli hasičskej stanice Veľké Kapušany na Bratislavskej ulici 15 v okrese Michalovce. Súčasťou navrhovanej stavby je vybudovanie nových spevnených plôch, záložného el. zdroja a oplotenie pozemku.
Účelom výstavby je vybudovanie samostatne stojaceho objektu – garáže pre parkovanie 3 zásahových vozidiel s príslušnými skladovými priestormi.
Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty:
SO 01 Garáž pre zásahovú techniku,
PS 01 Rozvod stlačeného vzduchu,
SO 02 Spevnené plochy,
SO 03 Záložný el. zdroj,
SO 04 Oplotenie.
Doplňujúce informácie: 1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 písm. b)
zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu,
môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia
požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie
ponúk.
2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého
verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o
vyhlásení verejného obstarávania zverejniť informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ
zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného
obstarávateľa.
3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom
elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie
ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa a
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/55771/summary
4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20
zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie
zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih
prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia
sa v systéme JOSEPHINE preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s
funkcionalitou systému.
5.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a)zákona a je vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese uvedenej v tomto oznámení. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať odkazom v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE.
6. Podľa ust, § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom
identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii
uchádzačov sú uvedené v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov
na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ .
7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 11.06.2024 o 10:00 hod. na adrese:
Objekt Ministerstva vnútra SR, HS Veľké Kapušany, Bratislavská 15, 079 01 Veľké Kapušany. Účasť na
obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 10.06.2024 do 13:00 hod zástupcovi verejného
obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese lubos.hudacko@minv.sk; tel:+421 9619 54068. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného
obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 25.2. súťažných podkladov.
9. Dĺžka trvania zákazky, uvedená v tomto oznámení je počítaná do 8 mesiacov odo dňa odovzdania
staveniska.