Vyhlásené obstarávanie

Sieťový server NAS a vybavenie


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
19 200,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30210000-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
4. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Sieťový server NAS a vybavenie

Opis obstarávania

Funkcie:

- Sieťový server NAS 12xHDD

Názov Položky:  1. Zariadenie NAS, HDD

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Zariadenie NAS - množstvo:

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Typ pozícií pre pevné disky

Hodnota/Charakteristika: Hot Swappable Drive

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť presnú technickú špecifikáciu (zaslať emailom).

Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky spĺňa požadované parametre.

Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.

Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.

Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.

Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.

Verejný obstarávateľ preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.