Vyhlásené obstarávanie

Čistiace prostriedky do kuchyne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Národný onkologický ústav
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
16 390,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39832000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
6. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
11. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Čistiace prostriedky do kuchyne

Opis obstarávania

Funkcie:

- Čistiace a hygienické prostriedky

Názov Položky:  1. Čistiace prostriedky do kuchyne

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: 1. Tekutý prášok 1L

Presne: 120

Jednotka: bal

- Technicke Vlastnosti: 1. Názov látky                                 Obsah v hm%

Alkoholy, C12-14, ethoxylované, sírany, sodné soli 1-<10

C9-C11 alkoholethoxylát 1-<3

Hydroxid sodný 0,1-<1

Hodnota/Charakteristika: tekutý prášok 1l 

Abrazívny čistiaci krém je vhodný k čisteniu kuchynských povrchov, hrncov, panvíc, nerezu, skla a keramických dosiek, rovnako tak ako na čistenie kúpeľní, sanity, kachličiek.

Doplňujúce informácie

Rámcová dohoda na obdobie 12 mesiacov.

Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety.

Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 hod.

Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ).

Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.

Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:

- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok,

- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená,

- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom.

Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.

Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.

Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.

Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.

Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.

Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.

Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. Splatnosť faktúry je 60 dní.

Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.

Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.

Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.

Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a

nižšou cenou.

Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi ako dlžníkovi podľa ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Dodávateľ zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s prechádzajúcou vetou tohto článku Zmluvy, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon

udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Na základe medzinárodného obchodu musí byť súčasťou zmlúv: V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.

Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.

Požaduje sa predložiť karty bezpečnostných údajov k jednotlivým výrobkom do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Dávkovacie zariadenia.: 1. sú súčasťou dodávky

2. Zariadenia budú bezplatne zapožičané po dobu trvania kúpnej zmluvy.

3.  Musí mať hlásenie nízkej hladiny všetkých tekutých pracích prostriedkov a chýb dávkovania systému. Dávkovanie prostriedkov musí byť kontrolované sondou v umývacom roztoku.

4. Musí poskytovať prehľad o množstve použitých prostriedkov za obdobie a zároveň dobu chodu dávkovania jednotlivých prostriedkov.

5. Dávkovacie zariadenie musí byť kontrolované minimálne raz mesačne za účelom preverenia jeho funkčnosti. A vedený záznam o kontrole podpísaný vedúcim kuchyne.

6. Inštalácia, prevádzka, zaškolenie obsluhy a servis v období zmluvného vzťahu musia byť bezplatné, mimo úmyselného poškodenia zariadenia obstarávateľom služby.