Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie odvozu a likvidácie nie nebezpečného odpadu k.č. 150106, 170904, 200307


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
188 101,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90513200-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
6. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
14. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Zabezpečenie odvozu a likvidácie nie nebezpečného odpadu k.č. 150106, 170904, 200307

Opis obstarávania

Funkcie:

- Zabezpečenie likvidácie a spracovanie nie nebezpečného odpadu vyprodukovaného FNsP Žilina na obdobie 24 mesiacov.

- Služby súvisiace s likvidáciou a spracovaním objemného a komunálneho odpadu

- Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky

Názov Položky:  1. Likvidácia a spracovanie objemného a komunálneho odpadu

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Obdobie poskytovanej služby

Presne: 24

Jednotka: mesiac

- Technicke Vlastnosti: Odvoz odpadov: 15 01 06 Zmiešané obaly

Hodnota/Charakteristika: 312 odvozov  v priebehu 24 mesiacov/ pravidelne 3 x za týždeň

Doplňujúce informácie

Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia , ktorý bude obsahovať podrobný technický opis  tak, aby na jeho základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa .  Vlastným návrhom plnenia  dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.

Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí   predložený Vlastný návrh plnenia  (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy .

Zadané množstvo odpadu  je   určené na základe predchádzajúcej spotreby. Z tohto dôvodu nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.

Odvoz odpadu č. 15 01 06 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok - 3x za týždeň

Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa.

Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a nedošlo k úniku odpadu do prostredia pri preprave.

Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou, sieťkou alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom.

Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ADR a  v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov. Náklady na dopravu sú zahrnuté v celkovej hodnote zmluvy podľa predpokladaných intervaloch zvozu odpadu.

Od naloženia  odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. Prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia musí mať dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu počas trvania zmluvy.

Objednávateľ zaručuje, že odpad zhromažďovaný na zneškodnenie nebude pomiešaný s iným odpadom.

Skutočnú hmotnosť prevzatého odpadu odváži prevádzkovateľ Centra zhodnotenia odpadov, prevádzkovateľ úložiska odpadov na certifikovanom vážnom zariadení na svojej prevádzke. Vystaví dva krát vážny lístok a uchová spolu so sprievodným lístkom pre účely fakturácie a kontroly v zmysle zákona o odpadoch.

V prípade poruchy vážneho zariadenia, alebo z iných prevádzkových dôvodov nefunkčnosti vážneho zariadenia sa hmotnosť odpadu určí prepočtom objemovej jednotky na hmotnostnú prostredníctvom koeficientov podľa druhu odpadu.

O nakladaní z odpadom vystaví zhotoviteľ pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou.

Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 32 ods. 1 d) zákona o verejnom obstarávaní - nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zákazky.

Zmluvné a platobné podmienky:

- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktury objednávateľovi.

- Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu , vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z.

- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky za jeden kalendárny mesiac. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí odpadu.

- Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci,  nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola poskytnutá služba. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.

- v cene bude zahrnutý zákonný poplatok za uloženie odpadu na skládku odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z, z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Z. z. o Environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Tento poplatok bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi vo výške určenej v súlade s platnou legislatívou.

- Dodávateľ služby má právo úpravy ceny  zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálne platnej legislatívy počas trvania zmluvy.

- Dodávateľ služby má povinnosť úpravy ceny zákonných poplatkov, v prípade zníženia zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálnej platnej legislatívy počas trvania zmluvy.

Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.

Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.

Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Sankcie:

- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov podľa § 104 zákona č. 79/2015 Z.z. za porušenie povinnosti v zmysle zákona o odpadoch zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom, má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý.

- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.

- Objednávateľ je oprávnený v prípade porušenia povinnosti Dodávateľa účtovať zmluvnú pokutu v zmysle platných Obchodných podmienok elektronickej platformy dostupnej na www.eks.sk. Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje výkon akéhokoľvek iného práva či uplatnenie iného nároku spojeného s porušením povinnosti, na ktoré sa viaže zmluvná pokuta. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.

-Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje výkon akéhokoľvek iného práva či uplatnenie iného nároku spojeného s porušením povinnosti, na ktoré sa viaže zmluvná pokuta. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.

Predávajúci môže požadovať :

- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.

Ukončenie zmluvného vzťahu:

- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska .

- výpoveďou s výpovednou lehotou tri mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa služby a jeden mesiac zo strany objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede

- objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom.

-  podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka

- odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka

Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:

- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti

- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,

-  môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom

Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je Dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska

Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní

Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.

Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.

V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto ZmluDovoz kontajneraDovoz kontajneravy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,

Ochrana osobných údajov:

1.    Dodávateľ  je povinný poučiť všetky fyzické osoby,  ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy  mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná  fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše.  Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce  na pracoviskách objednávateľa,  kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.

2.    Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.

3.    Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.

4.    Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní  je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“:  P O U Č E N I E  o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou

5.    Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.

6.Dodávateľ ako poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámil so zásadami ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR"

Informačná povinnosť:

Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa  v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.

Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť nasledovné doklady:

Doklady môžu byť predložené aj vo vlastnom návrhu plnenia v lehote na predkladanie ponúk.

Dodávateľ je povinný mať predpísané súhlasy, osvedčenia a povolenia príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva a ďalších orgánov verejnej moci na nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zodpovedajúce predmetu zmluvy o poskytovaní služieb.

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy O podľa príslušnej časti predmetu zákazky, na ktorú dodávateľ ponuku predkladá.

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ,predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.