Vyhlásené obstarávanie

Systém transkatétrovej protézy


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
209 988,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33184200-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
6. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
11. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Systém transkatétrovej protézy

Opis obstarávania

Funkcie:

- Transkatétrová srdcová chlopňa a jej príslušenstvo sú indikované na ošetrenie aortálnej stenózy u pacientov so symptomatickým ochorením srdca kvôli natívnej skalcifikovanej stenóze aorty na základe posúdenia kardiologickým tímom a u pacientov, ktorí majú  vysoké riziko spojené so zákrokom na otvorenom srdci.

- Transkatétrová srdcová chlopňa je systém s biologickou chlopňou, ktorá nahradí zúženú aortálnu chlopňu prostredníctvom TAVI

Názov Položky:  1. Systém transkatétrovej protézy

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Systém transkatétrovej protézy

Presne: 12

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Systém transkatétrovej chlopňovej protézy pozostáva z komponentov:

Doplňujúce informácie

1. Vrátane dopravy na miesto plnenia

2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy

3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

4. Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.

5. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.

6. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:

a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,

b) termín dodania je do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. :

- do uvedeného termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky,

- za termín doručenia objednávky sa považuje faxové potvrdenie o bezchybnom doručení objednávky dodávateľovi, resp. potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom v prípade objednávky zaslanej e-mailom,

c) miesto dodania a oprávnená osoba kupujúceho pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy,

d) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód, X-kód  a šarža

e) ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase kupujúceho dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa

7. Platobné podmienky:

a) kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,

b) splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak.

8. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v lehote do 5 dní od uzavretia zmluvy:

- prospektový materiál predmetu zákazky, s popisom technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických špecifikácií,

- kód výrobku pridelený ŠUKL - výstup z databázy registrovaných /evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie,

- ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie všetky ponúkané tovary, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky a budú dodané za rovnakú kúpnu cenu. Kupujúci je oprávnený objednať ktorýkoľvek tovar z Ponukového listu. Ponukový list musí obsahovať údaje (za každý ponúkaný tovar samostatne):

- katalógové číslo ponúkaného tovaru, názov ponúkaného tovaru, ŠUKL kód ponúkaného tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru,sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru.

9. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho:

a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.),

b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,

c) termín oznámenia : bezodkladne najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny,

d) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.

10. Trvanie zmluvy na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr

11. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou

12. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:

- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,

- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne a ostatných zdravotných poisťovní

13. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.