Vyhlásené obstarávanie

Nákup 1 ks Samozberného zametača s odsávaním - nadstavba na vozidlo MAN


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Centrum výcviku Lešť
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
212 089,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34921100-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
6. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Nákup 1 ks Samozberného zametača s odsávaním - nadstavba na vozidlo MAN

Opis obstarávania

Funkcie:

- Predmetom zákazky je nákup a dodanie samozberného zametača s odsávaním – nadstavba na adresu objednávateľa, vrátane montáže na podvozok mot. vozidla MAN. Predmet zákazky zahŕňa aj náklady na prepravu vozidla, na ktoré sa bude montovať nadstavba, do miesta a z miesta realizácie montáže, náklady súvisiace so zaškolením obsluhy, vrátane dodania pís. dokumentácie  ako je napr. servisná knižka, technické osvedčenie na prevádzku ku po poz. komunikáciách v SR, a vrátane manipulačných nákladov, správnych poplatkov súvisiacich s vydaním potrebných povolení pre prevádzku vozidiel na komunikáciách SR

- Nová samozberná zametacia nadstavba - rok výroby 2024.

Výmenná nadstavba musí byť riešená rýchlovýmenným systémom pomocou rýchlospojok s odstavnými výškovo nastaviteľnými podperami.

Názov Položky:  1. Samozberný zametač s odsávaním - nadstavba na vozidlo MAN - 1ks

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: - objem zásobníka na nečistoty

Minimum: 6,5

Jednotka: m3

- Technicke Vlastnosti: Vyhotovenie ako výmenná nadstavba so samostatným prídavným motorom s možnosťou :

Hodnota/Charakteristika: - uchytenia nadstavby riešené pomocou mechanického systému odklopných skrutiek s okom so zaistením pomocou protikusov

Doplňujúce informácie

 Pristavenie vozidla MAN TGM 18.290 4x4 BB s rázvorom náprav 3900 mm, VIN: WMAN38ZZ6KY383267 za účelom technického zamerania zabezpečí prevádzkovateľ vozidla najneskôr do 3 pracovných dní od vyzvania dodávateľa. Vozidlo bude môcť zotrvať v mieste výroby zametacej nadstavby max. na obdobie 5 kalendárnych dní od dňa pristavenia vozidla na miesto technického zamerania.

 Predmetom tejto zmluvy je montáž, sprevádzkovanie, odskúšanie, odovzdanie nadstavby a zaškolenie min. 2 pracovníkov obsluhy predmetu tejto zmluvy Dodávateľom na mieste plnenia, ktoré je zahrnuté v cene predmetu zákazky.

 Využitie subdodávateľov nie je možné. Dodávateľ nesmie predmet kúpy odovzdať na dodanie inému subjektu.

 Objednávateľ nepovoľuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky.

 Montáž predmetu uskutoční dodávateľ najneskôr do 10 pracovných dní od prevzatia vozidla, ktorého sa montáž týka. Protokolárne preberanie vozidla za účelom montáže sa bude realizovať postupne po vzájomnej dohode oprávnených osôb dodávateľa a objednávateľa.

 Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky objednávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.

 Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určených v Technickej špecifikácii tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.

 Predmet zákazky musí spĺňať technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v Slovenskej republike, v zmysle ustanovení zákona č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.

 Počas záručnej doby je objednávateľ povinný absolvovať všetky servisné úkony predpísané výrobcom v servisnom stredisku dodávateľa, alebo v sídle objednávateľa tak, ako sú vymedzené v Zozname predpísaných servisných úkonov, ktorý bude tvoriť súčasť odovzdávajúceho protokolu.

 Počas záručnej doby je objednávateľ povinný podať dodávateľovi správu o vadách (reklamáciách) kedykoľvek potom čo vadu zistil. Tento úkon sa považuje za splnený písomným nahlásením vady objednávateľom a to doručením reklamácie dodávateľovi e-mailom na adresu určenú pri odovzdávaní predmetu zákazky s uvedením podrobného popisu zistenej vady.

 Po zistení vady má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená v záručnej dobe. Dodávateľ je povinný reklamovanú vadu odstrániť do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie, ak sa zmluvné strany s prihliadnutím na povahu vady písomne nedohodnú inak.

 Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.

 Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.30 hod do 11.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 3 pracovné dni vopred z dôvodu zabezpečenia účasti zaškoľovaných osôb.

 Ak objednávateľ zistí pri preberaní predmetu zákazky nezrovnalosti oproti požadovaným parametrom alebo pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.

 Dodávateľ zabezpečí bezplatné, výrobcom predpísané servisné prehliadky počas trvania záručnej doby. Dodávateľ poskytuje na predmet tejto zmluvy záruku v trvaní 24 mesiacov bez obmedzenia počtu prevádzkových motohodín. Záručná doba začína plynúť momentom protokolárneho prevzatia predmetu kúpy.

 Servis môže byť vykonávaný len vo vlastných stacionárnych prevádzkach dodávateľa, vo vzdialenosti maximálne 150 km od miesta dodania, alebo v sídle objednávateľa.

 V prípade vyskytnutia sa porúch počas trvania záručnej doby je dodávateľ povinný do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy (mailom), zabezpečiť výjazd servisného technika na stredisko objednávateľa, ktorý vykoná diagnostiku nahlásenej poruchy a poskytne objednávateľovi stanovisko, či sa podľa neho jedná o vadu, na ktorú sa vzťahuje záruka, alebo nie, ako aj odhadovanú dobu a náklady na jej odstránenie.

 Požaduje sa predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy :   a) podrobný aktualizovaný rozpočet a fotodokumentáciu predmetu zákazky,

b) výrobný výkres resp. rozmerový nákres jednoznačne zobrazujúci dĺžkové a výškové dispozície predmetu zákazky v nezaťaženom stave v bokorysnom zobrazení najmä s uvedením kót (šírka, výška, dĺžka),

c) potvrdenie o autorizovanom zastúpení dodávateľa pre príslušnú továrenskú značku predmetu zákazky od hromadného dovozcu resp. výrobcu v prípade, že dodávateľ nie je zástupcom výrobcu resp. výrobcom,

d) Osvedčenie zástupcu výrobcu vydané MDV SR,

e) písomnú dokumentáciu potvrdzujúcu parametre ponúkaného typu predmetu zákazky

Podpísaný a opečiatkovaný podrobný rozpočet a ostatné požadované doklady je potrebné zaslať prostredníctvom el. pošty vo formáte PDF na adresu anna.durikova2@mil.sk . Cena za dopravu na miesto plnenia musí byť premietnutá do ceny tovaru. Podrobný aktualizovaný rozpočet je prílohou tejto zmluvy a je jej neoddeliteľnou súčasťou.

Sankcie: a) Objednávateľ je oprávnený, v prípade omeškania termínu dodania predmetu obstarávania od dodávateľa, požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z dohodnutej zmluvnej ceny za každý deň omeškania a dodávateľ je povinný túto zmluvnú pokutu zaplatiť.

b) V prípade, ak vada nebude odstránená v lehote 30 dní, je dodávateľ povinný poskytnúť obsjednávateľovi počas doby odstraňovania poruchy možnosť bezplatného užívania náhradného tovaru, typovo a parametricky spĺňajúceho úroveň predmetu zmluvy.

c) Ak je objednávateľ v omeškaní so splnením peňažného záväzku alebo jeho časti, je povinný dodávateľovi zaplatiť z nezaplatenej časti peňažného záväzku úrok z omeškania vo výške 0,05% za každý deň omeškania

Dohodnuté zmluvné pokuty a úroky povinná strana uhradí strane oprávnenej do 30 dní odo dňa uplatnenia nároku

Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví v dvoch výtlačkoch s ostatnými potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.

Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa pre podstatné porušenie tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v stanovenom termíne.