Vyhlásené obstarávanie

Univerzálny skiagrafický RTG systém


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Národné rehabilitačné centrum
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
177 162,58
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33111000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
7. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Univerzálny skiagrafický RTG systém

Opis obstarávania

Funkcie:

- Prístroj na digitálnu rádiológiu - univerzálny skiagrafický RTG systém, možnosť snímkovať pacienta v stoji, v sede aj v ľahu, pevne zabudovaný elevačný rádiografický stôl

Názov Položky:  1. Univerzálny skiagrafický RTG systém

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Digitálny RTG prístroj inštalovaný na zemi s jedným prenosným wifi detektorom

Presne: 1

Jednotka: kus

- Technicke Vlastnosti: Automatický kontrola expozície s meracími komôrkami v pacientskom stole aj v digitálnom vertikálnom statíve

Hodnota/Charakteristika: Vyžaduje sa

Doplňujúce informácie

1. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.

2. Požadovaná minimálna záručná doba 24 mesiacov.

3. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas záručnej doby na Tovar, bude bezplatne poskytovať servis, a odstráni akékoľvek vady Tovaru v primeranej lehote na odstránenie reklamovaných vád určenej na základe vzájomnej dohody medzi Objednávateľom a Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať komplexný záručný servis, prostredníctvom vyškoleného servisného technika (osvedčenie, alebo certifikát o odbornom vyškolení vydaný výrobcom)  takto:

- on line pripojenie a diagnostika do 4 hodín od nahlásenia;

- fyzický nástup technika na opravu na miesto inštalácie prístroja do 24 hodín od nahlásenia;

- maximálna doba opravy bez dodania náhradného dielu do 48 hodín od nástupu na opravu;

- maximálna doba opravy s dodaním náhradného dielu do 72 hodín od nástupu na opravu.

4. Dodávateľ garantuje vykonávanie pozáručného servisu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie. V prípade záujmu Objednávateľa, Dodávateľ sa zaviaže vykonávať pozáručný servis iba prostredníctvom vyškoleného servisného technika, pričom spôsobilosť na vykonávanie tejto činnosti, preukáže predložením osvedčenia alebo certifikátu o odbornom vyškolení vydaného výrobcom.

5. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo ak zdravotníckemu zariadeniu  ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.

6. Objednávateľ a Dodávateľ sa výslovne dohodnú na rozväzovacej podmienke podľa § 36 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, že následky, ktoré na základe zmluvy ako výsledku VO uzavretej s Dodávateľom nastali, pominú, ak nedôjde k poskytnutiu finančných prostriedkov Objednávateľovi. V prípade, že táto rozväzovacia podmienka nastane, táto zmluva stráca platnosť a účinnosť, a to okamihom neposkytnutia finančných prostriedkov Objednávateľovi.

7. Dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený, bez súhlasu Objednávateľa ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči Objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 400/1996 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu. Udelenie súhlasu Objednávateľa ako dlžníka k cesii je podmienené predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, na základe ktorého by k cesii došlo, sa bude považovať za absolútne neplatný.

8. Objednávateľ požaduje od Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy v EKS predloženie v elektronickej, alebo papierovej forme nasledovné dokumenty:

- podrobný aktualizovaný rozpočet,

- technický opis predmetu zákazky, resp. prospekt ponúkaného tovaru v zmysle požadovaných parametrov potvrdzujúci splnenie technický požiadaviek,

- vyhlásenie o zhode výrobku s doplňujúcimi dokladmi k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov, potvrdenie ŠUKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie,

- povolenie na predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia, taktiež povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon 355/2007 Z.z.,

- kontakty pre veci administratívne a technické: zodpovedná osoba/e-mail/telefón,

- osvedčenie, alebo certifikát o odbornom vyškolení servisného technika vydané výrobcom.

9. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných dokumentov, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.

10. Plneniu zmluvy bude predchádzať potvrdenie Objednávateľa, že s predloženými dokladmi súhlasí a doručenie Výzvy na dodanie predmetu zákazky, čím začne plynúť dodacia lehota.

11. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.

12. V rámci plnenia predmetu zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť služby spočívajúce v dodávke, doprave, vykládke tovaru v mieste plnenia, jeho inštaláciu a zaškolenie maximálne 3 (troch) osôb určených Objednávateľom v rozsahu maximálne (1) pracovného dňa. Na mieste plnenia bude overená aj správna funkčnosť tovaru, dodanie dokumentácie poskytovanej výrobcom, a to najmä návod na obsluhu v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku, ďalšie certifikáty a doklady, potvrdenie o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, ktorým Dodávateľ preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis.

13. Dodávateľ sa zaväzuje dodať technologický projekt k predmetu zákazky do 21 dní od dňa doručenia Výzvy na dodanie predmetu zákazky.

14. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmetu zákazky najneskôr do 150 dní odo dňa doručenia Výzvy na dodanie predmetu zákazky. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 5 dní vopred, telefonicky alebo elektronicky v pracovných dňoch v čase 8:00 do 14:00 hod..

15. V prípade, že Dodávateľ nedodrží termín dodania tovaru, môže si Objednávateľ uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, najviac však 10 % z hodnoty nedodaného tovaru.

16. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo ju vrátiť Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia.

17. Faktúra musí obsahovať názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH.

18. Preddavok sa neposkytuje. Splatnosť faktúry je 60 dní odo na jej doručenia Objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list, preberací protokol.

19. Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenie. V prípade, ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.

20. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľným resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

21. Dodávateľ vyhlasuje, že všetky ním dodávané položky predmetu obstarania vyhovujú platnej legislatíve, teda spĺňajú všetky kritériá na funkčné a technické parametre stanovené príslušnými vyhláškami a smernicami.

22. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.