Vyhlásené obstarávanie

Preprava športových družstiev MŠK Púchov autobusmi


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
MŠK Púchov s.r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
136 806,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60140000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
10. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
18. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Preprava športových družstiev MŠK Púchov autobusmi

Opis obstarávania

Funkcie:

- Nepravidelná autobusová doprava na vyžiadanie. Doprava z miesta a do miesta na základe objednávky objednávateľa s časovým harmonogramom.

- Preprava bude poskytovaná pre prepravu športovcov MŠK Púchov s.r.o. ( hokejový klub, futbalový klub, volejbalový klub) na športové podujatia (zápasy, turnaje), prípadne aj športové tréningy na základe samostatných objednávok (mailom, SMS, telefonicky) objednávateľa, v rozsahu a za podmienok ďalej uvedených.

Názov Položky:  1. Preprava športových družstiev autobusmi

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: veľký autobus

Maximum: 60

Minimum: 40

Jednotka: počet miest na sedenie

- Technicke Vlastnosti: minimálne požiadavky na autobus a jeho vybavenie

Hodnota/Charakteristika: bezpečnostné pásy, funkčná klimatizácia, rok výroby autobusov nie starší ako rok 2007, každý autobus musí spĺňať emisnú normu minimálne euro 3

Doplňujúce informácie

Celková cena zákazky zahŕňa cenu za predpokladaný počet kilometrov, stojného a počtu krátkych trás a na základe toho vypočíta a predloží dodávateľ kontraktačnú ponuku.

Dodávateľ poskytne pre dodanie služby veľkokapacitný autobus alebo malý autobus, prípadne 9 miestne auto na základe objednávky, ktorého súčasťou je samostatný batožinový priestor na prepravu výstroje hráčov v objeme prislúchajúcom prepravnej kapacite vozidla.

Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb.

V prípade vady na autobuse sa požaduje bezodkladne zabezpečiť opravu vozidla, prípadne poskytnúť náhradné vozidlo za účelom dopravy hráčov na včasné nastúpenie na zápas, turnaj, prípadne tréning.

Dodávateľ sa zaväzuje, že zásoby pohonných hmôt v každom vozidle budú pri jeho pristavení dostatočné na dojazd do cieľového miesta a späť.

Evidenciu najazdených kilometrov bude dodávateľ evidovať a fakturovať od miesta pristavenia do konečného miesta objednaného objednávateľom. (Miesto pristavenia autobusu bude v meste Púchov a takisto konečné miesto objednané objednávateľom bude v meste Púchov.

Preprava bude vykonávaná po celej SR a aj v zahraničí.

Súčasťou každej faktúry bude rozpis jázd s uvedením nasledovného: dátum jazdy, miesto odchodu a miesto príchodu, počet najazdených kilometrov, počet 15minút stojného a podpis zodpovednej osoby za športový klub ( tréner resp. manažér klubu).

Dodávateľ sa zaväzuje, že v čase pristavenia každého autobusu musí byť v jeho interiéri zabezpečená teplota v rozmedzí 20 - 22 stupňov Celzia, ktorá bude udržiavaná aj počas prepravy samotnej.

Dodávateľ sa zaväzuje, že dohodnutý čas pristavenia každého vozidla bude dodržiavaný s nulovou toleranciou.

Dodávateľ, jeho zamestnanci aj obchodní partneri dodávateľa sú povinní v čase vykonávania služieb pre objednávateľa dodržiavať bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, zásady požiarnej a civilnej ochrany ako aj zákaz požívania alkoholických a iných omamných látok pred a počas výkonu služieb.

Dodávateľ je povinný zaslať do 7 dní od uzatvorenia zmluvy cenovú ponuku s uvedením: cena za 1 km pre veľkokapacitný autobus , cena za 1 km pre malý autobus, cena za 1 km pre 9- miestne auto, cena za 15 minúť stojného( veľký autobus, malý autobus, 9 miestne auto), cena za krátke trasy ( do 114 km).

Uvedenú vypočítanú cenu v cenovej ponuke je dodávateľ povinný dodržiavať počas celého trvania zmluvy.

Uvedené počty kilometrov v technickej špecifikácií predmetu zákazky sú v predpokladanej maximálnej výške. Objednávateľ sa zmluvou nezaväzuje odobrať všetky uvedené počty počas trvania zmluvy.

V prípade potreby je dodávateľ povinný zabezpečiť aj 4 alebo 5 veľkokapacitných autobusov v jeden deň.

Celková cena bude obsahovať všetky náklady spojené s cestou tam a späť ( kilometrovné a stojné), vrátane ceny práce vodiča/vodičov, parkovného, diaľničných poplatkov, pohonných hmôt a podobne.

Objednávateľ sa zaväzuje objednať poskytnutie služby najneskôr jeden pracovný deň vopred.

Dodávateľ musí mať v predmete činnosti: nepravidelná autobusová doprava.

Dodávateľ je v prípade potreby povinný zabezpečiť aj medzinárodnú prepravu hráčov.

Dodávateľ disponuje minimálne zo siedmimi autobusmi, v prípade potreby.

Objednávateľ môže požadovať doloženie kópií technických preukazov vozidiel.

Parkovanie vozidiel (autobusov a 9 miestneho auta) dodávateľa nemôže byt vzdialené viac ako 25 km od miesta plnenia -dokladovať listom vlastníctva alebo nájomnou zmluvou ( na vyžiadanie obstarávateľa).

Dodávateľ vystaví v rámci mesiaca súhrnnú faktúru podľa § 75 zákona č. 222/2004 o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov za každý športový klub MŠK Púchov s.r.o. jednotlivo v rámci mesiaca. V prípade prepravy do zahraničia Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru podľa § 46 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia.

Objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na prepracovanie, pokiaľ faktúra nebude vystavená v súlade s osobitými požiadavkami a podľa zákona. Vrátením faktúry nastáva prerušenie plynutia pôvodnej lehoty splatnosti a nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť až dňom doručenia opravenej faktúry dodávateľom.

S ohľadom na znenie § 525 ods.2 občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, pohľadávky dodávateľa voči objednávateľov, ktoré vzniknú na základe alebo v súvislosti so zmluvou, nie je možné postúpiť tretej osobe.

Dodávateľ si vyhradzuje právo v prípade trvania cesty dlhšej ako 12 hodín zabezpečenie nocľažného prípadne stravného na náklady objednávateľa.

Objednávateľ bude priebežne počas plnenia zmluvy zasielať harmonogram jázd na základe rozpisu ( rozlosovania) zápasov a dodávateľ je povinný na každý zápas, tréning alebo turnaj prepravu zabezpečiť.

V prípade, že úspešný uchádzač je neplatiteľom DPH pri uzatvorení zmluvy a počas plania predmetu zmluvy sa stane platiteľom DPH, je povinný objednávateľovi túto skutočnosť čo najskôr písomne oznámiť a je povinný fakturovať cenu predmetu zmluvy s DPH podľa náležitosti zákona o DPH.

Objednávateľ vyhradí pre dodávateľ miesto na nastupovanie cestujúcich ( nástupisko), miesto na vystupovanie cestujúcich ( výstupisko) a miesto na parkovanie, a to v blízkosti  areálu objednávateľa.

Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za to, že preprava bude vykonávaná riadne a včas v rozsahu dojednanom v zmluve a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR.

Dodávateľ po dobu účinnosti zmluvy, preberá zodpovednosť za pripadnú škodu na zdraví a veciach prevzatých od objednávateľa alebo cestujúcich.