Vyhlásené obstarávanie

Nákup osobných ochranných pracovných pomôcok


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Technické siete Bratislava, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
65 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18100000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
5. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
14. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Vyžaduje sa splnenie nasledovných podmienok účasti osobného postavenia: a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmet zákazky – uchádzač preukazuje dokladom o oprávnení na plnenie predmetu zákazky, ktoré môže v ponuke nahradiť čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 1 Výzvy. b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní – uchádzač preukazuje čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 1 Výzvy. Uchádzač môže tieto doklady slúžiace na preukázanie podmienok účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ZVO v ponuke nahradiť čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 1 Výzvy s názvom Návrh na plnenie kritérií. Na predloženie daných dokladov, v takom prípade verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača, pokiaľ si skutočnosti, ktoré majú byť preukázané týmito dokladmi nevie overiť inak.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať jediné kritérium, ktorým je uchádzačom navrhovaná Celková cena za dodanie predmetu zákazky v mene euro s DPH, t. j. cena za všetky položky spolu v predpokladanom objeme uvedenom v návrhu na plnenie kritérií.
  • Stanoveným kritériom na vyhodnotenie ponúk je v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO najnižšia cena.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup osobných ochranných pracovných pomôcok (ďalej aj „OOPP“) na základe rámcovej dohody podľa potrieb verejného obstarávateľa, a to najmä, nie však výlučne pre pracovníkov zodpovedných za údržbu, prevádzku a modernizáciu verejného osvetlenia v Bratislave.



Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných pomôcok v zmysle prílohy č. 1 –Návrh na plnenie kritérií a Technická špecifikácia predmetu zákazky. Ide najmä o pracovné odevy, rukavice, obuv, ochranné prilby a ochranné okuliare.



Vybrané položky musia byť dodané s potlačou loga spĺňajúceho požiadavky Dizajn manuálu pre Technické siete Bratislava, a.s. Položky, ktoré budú dodané s logom: reflexné tričko, reflexná blúza, zateplená bunda, nepremokavá bunda a prilba.



Súčasťou dodávky je aj doručenie tovaru na základe objednávok do skladu verejného obstarávateľa (Kopčianska 72, Bratislava – Petržalka), prípadne na inú adresu v meste Bratislava, pričom náklady na doručenie tovaru uchádzači premietnu vo svojich jednotkových cenách.



Konkrétne veľkosti požadovaných položiek budú uvedené v jednotlivých objednávkach.

Doplňujúce informácie

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom alebo českom jazyku výhradne prostredníctvom elektronickej platformy (IS EVO), na webovom sídle https://www.isepvo.sk/.



Skratkou "ZVO" sa rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (v znení účinnom v čase odoslania tohto Oznámenia).



Výsledkom zákazky bude uzatvorenie Rámcovej dohody s jedným úspešným uchádzačom. Dĺžka trvania Rámcovej dohody (zmluvného vzťahu) je 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody, ak táto skutočnosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých tovarov uvedené v technickej špecifikácii OOPP sú informatívne a pre verejného obstarávateľa nie sú záväzné. Po uzatvorení Rámcovej dohody bude verejný obstarávateľ v zmysle Rámcovej dohody vystavovať záväzné objednávky dodávateľovi s uvedením presných množstiev jednotlivých tovarov, ktoré majú byť dodané.



Cena jednotlivých položiek sa bude k 01.01. upravovať o mieru inflácie.