Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie ubytovania, stravy a konferenčných priestorov


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Metodicko-pedagogické centrum
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 851 116,76
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79952000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
7. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa bodu 1) - § 34 ods. 1 písm. a) ZVO Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania) musí preukazovať realizáciu zákaziek v minimálne nasledovnej úrovni: a) Minimálne jedna poskytnutá služba v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej kumulatívnej hodnote polovice predpokladanej hodnoty zákazky eur bez DPH (môže byť splnené kumulatívne) b) Minimálne jedna poskytnutá služba na organizovanie podujatia vrátane zabezpečenia ubytovania pre 150 účastníkov (nemôže byť splnené kumulatívne) c) Minimálne tridsať poskytnutých služieb na organizovanie podujatia vrátane zabezpečenia ubytovania v rámci jedného kalendárneho roku (môže byť splnené kumulatívne)

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa bodu 2) - § 34 ods. 1 písm. d) ZVO Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením: a) Certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky (Zabezpečenie ubytovania, stravy a konferenčných priestorov) ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa bodu 3) - § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Základné požiadavky na jednotlivých špecialistov, preukazujú uchádzači predložením týchto dokladov: - štruktúrované životopisy, - príslušné kópie certifikátov a/alebo dokladov, - zoznam praktických skúseností. Uchádzači predložia predmetné doklady ako sken originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie. Verejný obstarávateľ uzná aj iné doklady, ktorými sa preukazuje odborná spôsobilosť expertov, pokiaľ budú preukazovať požiadavky určené verejným obstarávateľom. Expert č. 1 – event manager a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti organizovania podujatí v pozícii event managera, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti organizovania podujatí, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu. Expert č. 2 - Hlavný projektový manažér a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti organizovania podujatí v pozícii projektového manažéra, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti organizovania podujatí, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu. c) získaný a platný certifikát pre oblasť projektového riadenia, napr. PRINCE 2 Practitioner Examination alebo IPMA úroveň C , alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Expert č. 3 – Technický manažér a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti organizovania podujatí v pozícii technického manažéra, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti zabezpečovania technickej časti podujatí, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Celková cena vrátane DPH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uzavretie rámcovej dohody na zabezpečenie ubytovania, stravy a konferenčných priestorov na základe aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.