Vyhlásené obstarávanie

Vodozádržné opatrenia na vybraných základných školách v Michalovciach


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Mesto Michalovce
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
358 833,38
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232450-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
6. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
27. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
online IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Časť I. Vodozádržné opatrenia na ZŠ Krymská
Popis:
Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na vodozádržné opatrenia v areáloch základných škôl. Práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 5 týchto súťažných podkladov (SP) a v projektovej dokumentácii (PD), ktorá tvorí prílohu č. 8 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Základnou úlohou projektu je zmena hospodárenia s dažďovou vodou a jej zadržiavanie v prirodzených alebo umelých zásobníkoch. Prirodzené zásobníky vo forme priehlbní budú plniť aj funkciu distribučnú – cez priepustné vrstvy do okolitého terénu. Navrhované stavebné práce majú charakter úpravy a doplnenia jestvujúcich konštrukcií a inžinierskych sietí umiestnených vo vonkajšom prostredí – v priestore školského dvora. Výrazovo sa zmení niveleta terénu vytvorením priehlbní, ktoré svojím nepravidelným tvarom majú vytvoriť dojem prirodzene zvlneného terénu. K rozvrstveniu priestoru prispeje aj doplnenie zelene vo forme kríkov, trvaliek a trávneho porastu. V návrhu boli zvolené opatrenia: - úprava zachytávania dažďových vôd do dažďových záhrad - nasmerovanie vôd k podzemným alebo nadzemným akumulačným nádržiam - po naplnení záhrad prepad do vsakovacích šachiet (vrtov) Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"

Názov:
Časť II. Vodozádržné opatrenia na ZŠ Švermu
Popis:
Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na vodozádržné opatrenia v areáloch základných škôl. Práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 6 týchto súťažných podkladov (SP) a v projektovej dokumentácii (PD), ktorá tvorí prílohu č. 9 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 3 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Základnou úlohou projektu je zmena hospodárenia s dažďovou vodou a jej zadržiavanie v prirodzených alebo umelých zásobníkoch. Prirodzené zásobníky vo forme priehlbní budú plniť aj funkciu distribučnú – cez priepustné vrstvy do okolitého terénu. Samotná stavba rieši zabudovanie vodozádržných opatrení v areáli ZŠ. V súčasnosti sú dažďové zvody jednotlivých pavilónov zaústené cez lapač strešných splavenín do kanalizácie alebo na okolitý terén. Spevnené plochy – komunikácie, chodníky, parkoviská, odstavné a zhromažďovacie plochy zostávajú v pôvodnom stave. Zmena v hospodárení s dažďovou vodou je navrhovaná na troch spevnených plochách v bezprostrednej blízkosti budovy školy. Riešené plochy sú označené P1-P3 (vo výkresoch PD). Množstvá dažďových vôd odvádzaných areálovou kanalizáciou do verejnej kanalizácie sa návrhom znížia. Vylúčenie dažďových vôd nie je možné jednak z dôvodu existencie združenej kanalizačnej areálovej siete a z dôvodu využitia jestvujúcich vpustov ako bezpečnostného prepadu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"

Názov:
Časť III. Vodozádržné opatrenia zo spevnených plôch areálu IV. Základnej školy na Komenského ulici v Michalovciach
Popis:
Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na vodozádržné opatrenia v areáloch základných škôl. Práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 7 týchto súťažných podkladov (SP) a v projektovej dokumentácii (PD), ktorá tvorí prílohu č. 10 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 4 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Základnou úlohou projektu je zmena hospodárenia s dažďovou vodou a jej zadržiavanie v prirodzených alebo umelých zásobníkoch. Prirodzené zásobníky vo forme priehlbní budú plniť aj funkciu distribučnú – cez priepustné vrstvy do okolitého terénu. Samotná stavba rieši zabudovanie vodozádržných opatrení v areáli ZŠ. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z.

Popis podmienky účasti:

Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z., tak ako je uvedené v bode 4.2.1 tohto oznámenia, ako aj v SP v časti A_2 Podmienky účasti

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - Zoznam stavebných prác

Popis podmienky účasti:

Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len „potvrdenie o vykonaní stavebných prác”), ktorým preukáže že v rozhodnom období: - realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, kumulatívne v hodnote aspoň 120 000,00 EUR V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu, ktorú realizoval ako člen združenia alebo skupiny dodávateľov, je povinný uviesť podiel prác finančného plnenia v €/celkovú hodnotu prác v €, za ktorý zodpovedal/ktorú realizoval vlastnými kapacitami. Ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Uchádzač uvedie názov stavby podľa zoznamu v evidencii referencii podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takého potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác ako aj potvrdenia (referenčné listy ) obsahujú minimálne : názov (obchodné meno) a sídlo investora predmetnej stavby, názov stavby s uvedením miesta stavby a stručnej charakteristiky stavby, finančný objem diela zrealizovaného záujemcom v € bez DPH, termín začatia a ukončenia predmetnej stavby , meno s tel. číslom resp. mailom kontaktnej osoby investora, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. V prípade potvrdenia o vykonaní stavebných prác aj pečiatku a podpis vystavujúcej osoby. Uchádzač predloží k zoznamu minimálne jedno potvrdenie (referenčný list) uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky pre príslušnú časť. / Verejný obstarávateľ neuzná hodnotu referencie, ak v požadovanom minimálnom finančnom objeme pre príslušnú časť budú zahrnuté aj iné rôzne stavebné práce, ktoré nesúvisia s požadovanou referenciou na rovnaký alebo podobný charakter stavebných prác ako je predmet zákazky/. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_VzO

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO - odborná spôsobilosť osôb určených na plnenie zmluvy

Popis podmienky účasti:

Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť ak ide o stavebné práce predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky s rozsahom oprávnenia pre predmet zákazky ( s rozsahom oprávnenia pre inžinierske stavby) a odbornou praxou (ďalej len „odborný pracovník“). Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby , na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Príslušnú odbornú prax preukáže profesijným životopisom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. Profesijný životopis musí obsahovať : - titul, meno a priezvisko - údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia - údaje o zamestnaní v rozsahu : zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia, ktorú zamestnanec zastával, praktické skúsenosti na stavbách (prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania) , ktoré zabezpečoval s uvedením obdobia realizácie od do, dátum a podpis zamestnanca. Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienok účasti, podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že odborný pracovník je jeho zamestnancom alebo má s ním iný právny vzťah a definícia tohto vzťahu. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_VzO"

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z.

Popis podmienky účasti:

Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z., tak ako je uvedené v bode 4.2.1 tohto oznámenia, ako aj v SP v časti A_2 Podmienky účasti

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - Zoznam stavebných prác

Popis podmienky účasti:

Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len „potvrdenie o vykonaní stavebných prác”), ktorým preukáže že v rozhodnom období: - realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, kumulatívne v hodnote aspoň 150 000,00 EUR V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu, ktorú realizoval ako člen združenia alebo skupiny dodávateľov, je povinný uviesť podiel prác finančného plnenia v €/celkovú hodnotu prác v €, za ktorý zodpovedal/ktorú realizoval vlastnými kapacitami. Ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Uchádzač uvedie názov stavby podľa zoznamu v evidencii referencii podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takého potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác ako aj potvrdenia (referenčné listy ) obsahujú minimálne : názov (obchodné meno) a sídlo investora predmetnej stavby, názov stavby s uvedením miesta stavby a stručnej charakteristiky stavby, finančný objem diela zrealizovaného záujemcom v € bez DPH, termín začatia a ukončenia predmetnej stavby , meno s tel. číslom resp. mailom kontaktnej osoby investora, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. V prípade potvrdenia o vykonaní stavebných prác aj pečiatku a podpis vystavujúcej osoby. Uchádzač predloží k zoznamu minimálne jedno potvrdenie (referenčný list) uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky pre príslušnú časť. / Verejný obstarávateľ neuzná hodnotu referencie, ak v požadovanom minimálnom finančnom objeme pre príslušnú časť budú zahrnuté aj iné rôzne stavebné práce, ktoré nesúvisia s požadovanou referenciou na rovnaký alebo podobný charakter stavebných prác ako je predmet zákazky/. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_VzO

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO - odborná spôsobilosť osôb určených na plnenie zmluvy

Popis podmienky účasti:

Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť ak ide o stavebné práce predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky s rozsahom oprávnenia pre predmet zákazky ( s rozsahom oprávnenia pre inžinierske stavby) a odbornou praxou (ďalej len „odborný pracovník“). Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby , na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Príslušnú odbornú prax preukáže profesijným životopisom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. Profesijný životopis musí obsahovať : - titul, meno a priezvisko - údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia - údaje o zamestnaní v rozsahu : zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia, ktorú zamestnanec zastával, praktické skúsenosti na stavbách (prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania) , ktoré zabezpečoval s uvedením obdobia realizácie od do, dátum a podpis zamestnanca. Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienok účasti, podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že odborný pracovník je jeho zamestnancom alebo má s ním iný právny vzťah a definícia tohto vzťahu. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_VzO"

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z.

Popis podmienky účasti:

Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z., tak ako je uvedené v bode 4.2.1 tohto oznámenia, ako aj v SP v časti A_2 Podmienky účasti

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - Zoznam stavebných prác

Popis podmienky účasti:

Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len „potvrdenie o vykonaní stavebných prác”), ktorým preukáže že v rozhodnom období: - realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, kumulatívne v hodnote aspoň 70 000,00 EUR V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu, ktorú realizoval ako člen združenia alebo skupiny dodávateľov, je povinný uviesť podiel prác finančného plnenia v €/celkovú hodnotu prác v €, za ktorý zodpovedal/ktorú realizoval vlastnými kapacitami. Ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Uchádzač uvedie názov stavby podľa zoznamu v evidencii referencii podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takého potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác ako aj potvrdenia (referenčné listy ) obsahujú minimálne : názov (obchodné meno) a sídlo investora predmetnej stavby, názov stavby s uvedením miesta stavby a stručnej charakteristiky stavby, finančný objem diela zrealizovaného záujemcom v € bez DPH, termín začatia a ukončenia predmetnej stavby , meno s tel. číslom resp. mailom kontaktnej osoby investora, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. V prípade potvrdenia o vykonaní stavebných prác aj pečiatku a podpis vystavujúcej osoby. Uchádzač predloží k zoznamu minimálne jedno potvrdenie (referenčný list) uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky pre príslušnú časť. / Verejný obstarávateľ neuzná hodnotu referencie, ak v požadovanom minimálnom finančnom objeme pre príslušnú časť budú zahrnuté aj iné rôzne stavebné práce, ktoré nesúvisia s požadovanou referenciou na rovnaký alebo podobný charakter stavebných prác ako je predmet zákazky/. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_VzO

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO - odborná spôsobilosť osôb určených na plnenie zmluvy

Popis podmienky účasti:

Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť ak ide o stavebné práce predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky s rozsahom oprávnenia pre predmet zákazky ( s rozsahom oprávnenia pre inžinierske stavby) a odbornou praxou (ďalej len „odborný pracovník“). Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby , na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Príslušnú odbornú prax preukáže profesijným životopisom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. Profesijný životopis musí obsahovať : - titul, meno a priezvisko - údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia - údaje o zamestnaní v rozsahu : zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia, ktorú zamestnanec zastával, praktické skúsenosti na stavbách (prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania) , ktoré zabezpečoval s uvedením obdobia realizácie od do, dátum a podpis zamestnanca. Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienok účasti, podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že odborný pracovník je jeho zamestnancom alebo má s ním iný právny vzťah a definícia tohto vzťahu. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_VzO"

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na vodozádržné opatrenia v areáloch základných škôl. Práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 5 týchto súťažných podkladov (SP) a v projektovej dokumentácii (PD), ktorá tvorí prílohu č. 8 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“.

Základnou úlohou projektu je zmena hospodárenia s dažďovou vodou a jej zadržiavanie v prirodzených alebo umelých zásobníkoch. Prirodzené zásobníky vo forme priehlbní budú plniť aj funkciu distribučnú – cez priepustné vrstvy do okolitého terénu.

Navrhované stavebné práce majú charakter úpravy a doplnenia jestvujúcich konštrukcií a inžinierskych sietí umiestnených vo vonkajšom prostredí – v priestore školského dvora. Výrazovo sa zmení niveleta terénu vytvorením priehlbní, ktoré svojím nepravidelným tvarom majú vytvoriť dojem prirodzene zvlneného terénu. K rozvrstveniu priestoru prispeje aj doplnenie zelene vo forme kríkov, trvaliek a trávneho porastu.

V návrhu boli zvolené opatrenia:

- úprava zachytávania dažďových vôd do dažďových záhrad

- nasmerovanie vôd k podzemným alebo nadzemným akumulačným nádržiam

- po naplnení záhrad prepad do vsakovacích šachiet (vrtov)



Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"

Doplňujúce informácie

Úspešný uchádzač bude zodpovedný za plnenie zmluvy za celú zákazku.

- Lehota realizácie predmetu zákazky je do 18 mesiacov od účinnosti ZoD najneskôr však do 1.10.2025

-V cenovej ponuke uchádzača (návrh na plnenie kritéria- príloha č. 1 SP) musia byť zahrnuté všetky

náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy, a teda všetky náklady vzniknuté v

súvislosti s dodaním predmetu zákazky

-V prípade, že sa v tejto výzve, resp. súťažných podkladoch vyskytnú uvedené konkrétne značky alebo

opis navádzajúci na konkrétnu značku, je možné zo strany uchádzača predložiť ekvivalent, ktorý verejný

obstarávateľ posúdi vo vzťahu k predmetu zákazky.

- Výsledkom tohto verejného obstarania je zmluva o dielo uzatvorená podľa zákona č. 513/1991 Zb.,

- Uchádzač sa zaväzujú dodržať zmluvné podmienky uvedené v prílohe_Zmluva o dielo

- Dôvody vylúčenie uchádzača/ ponuky verejným obstarávateľom sú uvedené v bode 22 časti "A.1 Súťažné

podklady _VzO"

- Požadovaný obsah ponuky je uvedený v SP v časti A.1_ Súťažné podklady

- Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom elektronického systému IS EVO Ponuky sa

predkladajú v EUR s DPH resp. v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predložiť len

jednu ponuku .

- Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Programu Interreg Maďarsko – Slovensko, Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) – 80% finančných prostriedkov.

- Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúry je

60 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.

- V prípade záujmu o absolvovanie obhliadky kontaktovať Ing. Stavrovská, tel.č. +421917793302, e-mail:

viktoria.stavrovska@msumi.sk. Obhliadka bude možná najneskôr 10- ty kalendárny deň pred lehotou na

predkladanie cenových ponúk.