Vyhlásené obstarávanie

Batériový vŕtací systém pre ortopédiu a traumatológiu


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 650,82
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33160000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
11. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
18. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Univerzálny systém pre operácie malých a veľkých kostí v ortopédií a traumatológii

Názov Položky:  1. Batériový vŕtací systém pre ortopédiu a traumatológiu - 1 ks

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Vŕtací systém - vŕtačka, Vŕtačka modulárny motor

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Plynulé ovládanie rýchlosti stisnutím spúšte

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.

Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.

Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu.

Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v požadovanom množstve, v prvotriednej kvalite, v bezchybnom vyhotovení, nové, nepoužívané, nerepasované

Požaduje sa dodanie do 12 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy.

Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "prístroje") komplexnú záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa, kedy bol prístroj uvedený do prevádzky. Uvedenie prístroja do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia.

Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny prístroja vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na prístroji za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií prístroja. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne:

- oprava vád a porúch prístroja , t.j. uvedenie prístroja do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom,

- vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok , ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom v predpísanom rozsahu a intervale.

- dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke prístrojov

- vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami,

- práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie prístroja v rámci zabezpečenia záručného servisu,

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu v slovenskom/českom jazyku.

Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Od úspešného dodávateľa požadujeme do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.

Ponuka predložená dodávateľom musí obsahovať cenu vrátane DPH aj cenu bez DPH

Záručný autorizovaný servis a údržba

Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:

Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.

Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.

Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.

Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.

Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený, bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. §524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu a bez súhlasu dlžníka nie je oprávnený urobiť akúkoľvek zmenu na strane zmluvných strán.

Predávajúci sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia.

Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:

Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.

Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.

Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke

Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.

Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru (návod na použitie prístroja v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku), preberací protokol, inštalačný protokol a protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja, zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy,

Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.

Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.

Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.

V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na jej opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti doručením faktúry so všetkými náležitosťami.

Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.

Informačná povinnosť:

Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy.

Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..