Vyhlásené obstarávanie

Farba na vodorovné dopravné značenie


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
186 020,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44811000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
13. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Farba na vodorovné dopravné značenie

Opis obstarávania

Funkcie:

- 1. Dodanie náterovej farby, riedidla, balotiny pre aplikáciu vodorovného dopravného značenia na pozemných komunikáciách .

Názov Položky:  1. Farba na vodorovné dopravné značenie (VDZ)

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: 1. Vizuálne požiadavky:

Funkcie:

- Jednozložková akrylátová náterová látka na vodorovné dopravné značenie s dodatočným posypom na asfaltové a betónové povrchy ciest vrátane dopravy na miesto plnenia.

Názov Položky:  2. A. Jednozložková farba

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: 1. Predpokladané množstvo farby na VDZ - biela vrátane dopravy do miesta dodania

Maximum: 75 000

Minimum: 20 000

Jednotka: kg

- Technicke Vlastnosti: 1. Farba na VDZ - biela

Hodnota/Charakteristika: vhodná pre technológiu AIRLESS, pre zariadenia HOFMANN H18-1, Graco Line Lazer IV.3900

Funkcie:

- Balotina na dodatočný posyp akrylátových náterových látok na vodorovné dopravné značenie pre asfaltové a betónové povrchy ciest.

Názov Položky:  3. B. Balotina - reflexná úprava

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: 11. Predpokladané množstvo balotiny vrátane dopravy do miesta dodania

Maximum: 45 000

Minimum: 10 000

Jednotka: kg

- Technicke Vlastnosti: - použitie:

Hodnota/Charakteristika: na posyp farby na VDZ - zabezpečenie reflexnosti náteru

Funkcie:

- Riedidlo vhodné na riedenie akrylátových náterových farieb.

Názov Položky:  4. C. Riedidlo

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Predpokladané množstvo - riedidlo vrátane dopravy na miesto dodania

Maximum: 5000

Minimum: 1500

Jednotka: l

- Technicke Vlastnosti: - použitie:

Hodnota/Charakteristika: pre jednozložkové akrylátové náterové látky na vodorovné dopravné značenie s dodatočným posypom

Doplňujúce informácie

1. Vrátane dopravy na miesta plnenia - Žilina, Čadca, Dolný Kubín, Liptovský Mikuláš, Martin, Ružomberok, Turčianské Teplice,  Námestovo, Trstená.

2. Trvanie rámcovej dohody 12 mesiacov.

3. Jednotkové ceny ocenených položiek musia zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu rámcovej dohody t. j. vrátane naloženia, dopravy do miesta plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadniť všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.

4. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas doby trvania rámcovej dohody špecifikované objednávateľom v jednotlivých čiastkových výzvach - objednávkach prostredníctvom e-mailu, v ktorom objednávateľ určí druh tovaru, miesto dodania a množstvo podľa vlastnej potreby.

5. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladané množstvo tovaru, podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá.

6. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:

- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek (položky "A"-"C" vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 20% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH,

- požaduje sa predložiť zoznam položiek s uvedením názvu/obchodnej značky tovaru,

- požaduje sa predložiť SK vyhlásenie o parametroch resp. SK certifikát v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z. ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov,

- požaduje sa predložiť karty bezpečnostných údajov podľa zák. č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a prílohy II -nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1907/2006/ES (REACH) v zmene nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (Chemická legislatíva REACH a CLP) na príslušné farby, riedidlá a balotínu v slovenskom jazyku.

- požaduje sa predložiť technické listy na farby, riedidlá a balotínu v slovenskom jazyku.

- protokol o skúške resp. posúdenie parametrov (pre obstarávaný materiál) po 18 mesiacoch vydaný akreditovaným skúšobným laboratóriom.

- v prípade, že dodávateľ nie je zároveň výrobcom predmetu zákazky, je potrebné preukázať zabezpečenie dodávky zmluvou alebo dohodou s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania dohody s objednávateľom,

- požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje dodávať predmet zákazky od zmluvného dodávateľa - výrobcu, od ktorého predkladá SK vyhlásenie o parametroch resp. SK certifikát.

7. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:

- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,

- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Farba na VDZ, doklady"

- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,

- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.

8. Termín dodania tovaru:

- požadovaná lehota dodania: do 2. pracovných dní na miesto plnenia odo dňa doručenia čiastkovej výzvy - objednávky dodávateľovi. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody,

- dodanie tovaru sa požaduje v pracovných dňoch t. j. pondelok - piatok od 06.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 3 hodiny vopred,

- požadovaný dátum spotreby dodávaného tovaru je 12 mesiacov od dátumu dodania (doba expirácie).

9. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.

10. Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.

11. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru.

12. Objednávateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s čiastkovou výzvou - objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého dokladu o preukázaní zhody vlastností tovaru. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný objednávateľom a dodávateľom alebo ak tovar bol doručený prepravnou spoločnosťou, ktorú si dodávateľ na tento účel zabezpečil, tak aj podpisom pracovníka prepravnej služby, ktorý tovar doručil.

13. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania.

14. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste.

15. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru.

16. Fakturácia sa vykoná na základe dielčích objednávok, po splnení dodávky predmetu zmluvy na základe dodacích listov potvrdených oboma zmluvnými stranami, ktoré budú tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru.

17. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody.

18. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.

19. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.

20. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodávaného tovaru v zmysle predložených dokladov o zhode vlastností tovaru podľa platných technických noriem a počas záručnej doby v trvaní do dňa expirácie uvedeného na obale tovaru. Deň expirácie tovaru nesmie byť pri dodaní tovaru skorší ako deň ukončenia platnosti dohody.

21. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.

22. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2-dňovej lehote aj s odvôvodnením. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.

23. Dodávateľ v záručnej dobe zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou až po jeho prevzatí objednávateľom počas jeho skladovania. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za nekvalitný tovar.

24. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie.

25. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.

26. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody:

26. a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,

26. b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,

26. c) nedodržanie jednotkových cien,

26. d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:

- protokol o skúške resp. posúdenie parametrov (pre obstarávaný materiál) po 18 mesiacoch vydaný akreditovaným skúšobným laboratóriom.

- rozpis ocenených položiek (položky "A"-"C" vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 20% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH,

- zoznam položiek s uvedením názvu/obchodnej značky tovaru,

- SK vyhlásenie o parametroch resp. SK certifikát v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov,

- karty bezpečnostných údajov podľa zák. č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a prílohy II -nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1907/2006/ES (REACH) v zmene nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (Chemická legislatíva REACH a CLP) na príslušné farby a riedidlá,

- technické listy na farby a riedidlá,

- zmluva alebo dohoda s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania dohody s objednávateľom v prípade, že dodávateľ nie je zároveň výrobcom predmetu zákazky,

- čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje dodávať predmet zákazky od zmluvného dodávateľa - výrobcu, od ktorého predkladá SK vyhlásenie o parametroch resp. SK certifikát.

26. e) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody,

27. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať:

27. a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote,

27. b) odstúpením od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,

27. c) odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme,

27. d) ukončením rámcovej dohody dohodou zmluvných strán, ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení rámcovej dohody, pre ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení rámcovej dohody v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán.

28. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.