Vyhlásené obstarávanie

Konvektomat elektrický


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 374,28
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39312000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
13. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Konvektomat elektrický

Opis obstarávania

Funkcie:

- pre potreby hromadného stravovania

Názov Položky:  1. Konvektomat elektrický s príslušenstvom

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Konvektomat elektrický 10xGN1/1

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: rozmer

Hodnota/Charakteristika: 910 x 810 x 1050 mm (šxhxv)

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia: Liečebno-rehabilitačné stredisko ZVJS Omšenie, inštalácia na mieste plnenia, zaškolenie personálu.

Požaduje sa doklad, odborná spôsobilosť na činnosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle § 19, Vyhlášky č. 508/2009 Z. z., (fotokópia osvedčenia).

Požaduje sa dodanie konštrukčnej technickej dokumentácie výrobku v zmysle § 5, Vyhlášky č. 508/2009 Z. z..

Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa

predmetu zákazky

Požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu v SK alebo CZ jazyku. Je potrebné doložiť vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami.

Záručný servis poskytovaný do 12 hodín od nahlásenia poruchy na zariadení.

Požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.

Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ má právo neodobrať tovar a vystaviť negatívnu referenciu.

Požadujeme záručnú dobu min. 24 mesiacov.

Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:00 do 14:00 h. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru ( Liečebno-rehabilitačné stredisko ZVJS Omšenie).

Predmet plnenia bude dodaný v celom objeme a v termíne určenom verejným obstarávateľom.

Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.

Ceny sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy zaokrúhlenými na dve desatinné miesta.

Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotkových cien s DPH. Faktúra je splatná minimálne 30 dní odo dňa jej vystavenia alebo podľa dohody.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo strany jeho nadriadeného orgánu.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/.