Vyhlásené obstarávanie

Prívesný vozík dvojnápravový na prepravu stavebných strojov – 4 ks


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 287,88
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34223310-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
13. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Prívesný vozík dvojnápravový na prepravu stavebných strojov – 4 ks

Opis obstarávania

Funkcie:

- Dvojnápravový brzdený prepravník na prepravu stavebných strojov

Názov Položky:  1. Prívesný vozík dvojnápravový na prepravu stavebných strojov

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Prívesný vozík

Presne: 4

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Podlaha

Hodnota/Charakteristika: preglejka protišmyková

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je stredisko Liptovský Mikuláš.

Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.

Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy.

Dodávateľ dodá predmet zmluvy s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a dokumentáciou, ktoré sa viažu k jeho riadnemu užívaniu.

Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.

Súčasťou dodania v zmysle zmluvy kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku prívesy v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, COC dokumentu, návodu na údržbu v slovenskom jazyku.

Predmetom zmluvy je aj zaškolenie obsluhy predmetu tejto zmluvy predávajúcim na mieste plnenia.

Odovzdanie a a prebranie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán.

Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozíka. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie vozíka.

Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod.

Predmet zmluvy spĺňa technické predpisy a normy platné v SR resp. v celej Európskej únii.

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.

Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 12.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 1 pracovný deň vopred.

Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.

Dodávateľ je povinný písomne oznámiť odberateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.

V prípade, ak bude zistené pri preberaní, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať.

V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..