Vyhlásené obstarávanie

Rámcová dohoda na dodávku kvapalného dusíka


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
896,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
24111800-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
17. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
20. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Rámcová dohoda na dodávku kvapalného dusíka

Opis obstarávania

Funkcie:

Názov Položky:  1. Kvapalný dusík - minimálne požiadavky:

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Kvapalný dusík

Presne: 360

Jednotka: liter

- Technicke Vlastnosti: Kvapalný dusík

Hodnota/Charakteristika: spolu 12 dodávok, každá o objeme 30 litrov (spolu 360 l)

Doplňujúce informácie

1. Vrátane dopravy na miesto plnenia  – Martin, vrátane ADR a ďalších poplatkov. Vyzdvihnutie prázdnej dewarovej nádoby, vyloženie plnej nádoby z auta, transport na 2. poschodie Ústavu lekárskej biochémie bez čerpania dusíka do zásobnej fľaše. Nádoba musí byť transportovaná na pomocnom vozíku technickým výťahom.

2. Dodanie tovaru bude realizované na základe doručenia objednávky dodávateľovi e-mailom.

3. Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentného tovaru spĺňajúceho všetky požiadavky Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky.

4. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky.

5. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požiadaviek funkčnej a technickej špecifikácie odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne funkčné a technické požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.

6. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa funkčnú/technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či je ponúkaný tovar v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom.

7. Predložená funkčná/technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je tovar, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa.

8. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Rámcovej dohody a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Rámcovej dohody zo strany Dodávateľa.

9. Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody dodať od dodávateľa podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a jednotkovú cenu/ 1 l kvapalného dusíka.

10. Vyžaduje sa dodávka do jedného dňa od objednania. Predpokladaná periodicita dodávok sú tri týždne. Dodávka sa musí uskutočniť v čase od 8:00 do 13:00 hod., presný termín bude určený Objednávateľom minimálne jeden pracovný deň vopred. Dodávka musí byť realizovateľná ktorýkoľvek pracovný deň.

11. Dodávateľ musí byť schopný na požiadanie predložiť doklad o tom, že dewarová nádoba bola plnená max. 24 hodín pred dodávkou. V prípade oprávnených pochybností o množstve dusíka v nádobe pri jej dodaní, je Dodávateľ povinný na požiadanie umožniť zástupcovi Objednávateľa nahliadnuť na proces plnenia nádoby. Za neprimerané straty v nádobe počas transportu ručí Dodávateľ.

12. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.

13. Pri zámene tovaru, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie; náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.

14. V prípade zistenia závady na dodanom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa.

15. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.

16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.

17. Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, súladu sortimentu a množstva dodaného tovaru s objednávkou, potvrdením dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa.

18. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

19. Objednávateľ nie je povinný zakúpiť celkové predpokladané množstvo tovaru tvoriaceho predmet plnenia Rámcovej dohody. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od potrieb Objednávateľa.

20. Dodávateľ si nemôže nárokovať odber celkového množstva tovaru v Rámcovej dohode. Neodobratie celkového množstva tovaru v Rámcovej dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani nárok na odstúpenie od Rámcovej dohody z tohto dôvodu.

21. Rámcová dohoda bude platná 12 mesiacov od účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr, pričom za finančný limit Objednávateľ považuje celkovú cenu za predmet zákazky.

22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru/služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. (prenesená daňová povinnosť).

23. Predložením ponuky Dodávateľ ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.

24. Zmluvné a platobné podmienky:

Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody.

Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH.

V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH.

Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta.

Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi;

Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou každej dodávky je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa) jednotlivo, po každom čiastkovom dodaní tovaru (po každej dodávke).

Úhrada plnenia bude uskutočnená po každom čiastkovom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.

Preddavok sa neposkytuje.

Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu;

Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi jeden deň vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania.

25. Protikorupčná doložka Rámcovej dohody: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Rámcovej dohody striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie;

b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov,zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto Rámcovej dohody pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto Rámcovej dohody, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať,dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty,alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary,alebo pohostenia osobe,spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi,politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe;

ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto Rámcovej dohody v prospech Dodávateľa;

c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti Rámcovej dohody a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia;

d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti Rámcovej dohody sa považuje za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody.