Vyhlásené obstarávanie

CO2 inkubátor


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ústav štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
8 170,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33152000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
18. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

CO2 inkubátor

Opis obstarávania

Funkcie:

- CO2 inkubátor na použitie pri kultivácii bunkových kultúr a v mikrobiológii.

Názov Položky:  1. CO2 inkubátor

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Objem komory

Minimum: 105

Jednotka: l

- Technicke Vlastnosti: Rozsah teploty

Hodnota/Charakteristika: minimálne + 5 °C nad teplotou okolia až + 50 °C s nastavením 0,1 °C

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Inštalácia na mieste plnenia vrátane zaškolenia dvoch osôb.

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, a to: a) podrobný technický opisponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametreponúkaného tovaru. b) certifikát, resp. vyhlásenie o zhode.

Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.

Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.

Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list).

V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne.

Dodávateľ 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy , pred samotnou dodávkou predmetov zákazky predloží objednávateľovi cenu predmetovzákazky.

Dodávateľ 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotnou dodávkou predmetuzákazky predloží objednávateľovi podrobný technický opis ponúkaného zariadenia, s vedením obchodného názvu, resp. typu označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre zariadenia.

Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu ekonomika@uskvbl.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z.

Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.

Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list/preberací protokol potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľov.

Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, správne prevedenie montáže a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

V cene celkom musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie Kúpnej zmluvy ako napr. balné, doprava, vykládka tovaru v sídle Odberateľa a pod.. Miestom dodania je Ústav štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv Nitra, Biovetská 34, 949 01 Nitra

Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.