Vyhlásené obstarávanie

Nákup ručných fréz na asfalt a betón a priemyselných vysávačov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
37 535,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42999100-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
18. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
25. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Nákup ručných fréz na asfalt a betón a priemyselných vysávačov

Opis obstarávania

Funkcie:

Názov Položky:  1. Ručná fréza na asfalt a betón

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Fréza na asfalt a betón

Presne: 7

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Benzínový motor

Funkcie:

Názov Položky:  2. Priemyselný vysávač

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Priemyselný vysávač

Presne: 5

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Podlahový nadstavec (hubica)

Doplňujúce informácie

Do 5 (päť) pracovných dní od uzavretia Zmluvy Dodávateľ predloží Objednávateľovi vlastný Návrh na plnenie s oznámením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie, technických vlastností tovaru, potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení v Slovenskej republike (SR) pre danú značku, certifikát CE alebo vyhlásenie o zhode v zmysle zákona č. 56/2018 Z. z.

Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru na Objednávateľom určené miesto dodania, vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa v rozsahu minimálne 2 hodiny.

Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň dodania predmetu Zmluvy Preberací protokol, Záručný list, Potvrdenie o zaškolení, Návod na obsluhu v slovenskom jazyku.

Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet Zmluvy do 180 (stoosemdesiat) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.

Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužívaný tovar.

Záručná doba je min. 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami.

Dodávateľ zaškolí najmenej dvoch zamestnancov Objednávateľa v každom mieste dodania. Potvrdenie o zaškolení zamestnancov Objednávateľa bude potvrdené Dodávateľom a zamestnancami Objednávateľa. Termín školenia po vzájomnej dohode. Školenie bude pozostávať z teoretickej časti a praktickej časti formou používania zariadenia.

Bezplatný záručný servis v rozsahu pravidelných prehliadok podľa pokynov výrobcu, vrátane dodania originálnych náhradných dielov v rámci záručnej doby 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa podpísania Preberacieho protokolu.

Faktúra za predmet Zmluvy bude vystavená až po dodaní tovaru bez vád, jeho prevzatí Objednávateľom a zaškolení zamestnancov Objednávateľa.

Splatnosť faktúry je min. 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby Objednávateľa.

Prílohou faktúry bude Preberací protokol, potvrdený obidvoma zmluvnými stranami, ako aj Protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa.

Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy.

Nedodržanie technickej špecifikácie, stanovenej lehoty na predloženie, nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v požadovanom rozsahu, kvalite a v stanovenom termíne sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.