Vyhlásené obstarávanie

Priemyselná práčka


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb - Chmelinec
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 974,92
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42716120-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
18. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
21. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Priemyselná práčka

Opis obstarávania

Funkcie:

- Vysokootáčková priemyselná práčka                                                                                                                                                                                                1 ks

Názov Položky:  1. Priemyselná práčka

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Kapacita plnenia

Minimum: 13

Jednotka: kg

- Technicke Vlastnosti: Plášť, horný panel, bubon vyrobené z nerezovej ocele.

Hodnota/Charakteristika: Áno

Doplňujúce informácie

Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru.

Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Vrátane inštalácie a zapojenia zariadenia na existujúce prívody do 3m od zariadenia.

Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu min. 1 hodiny.

Požadujeme do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy predložiť technickú dokumentáciu, ktorá preukazuje splnenie technických podmienok a predloženie dokumentu (certifikátu) od výrobcu na autorizovaný servis a montáž daného výrobku.

Dodanie do 6 týždňov od uzatvorenia zmluvy k zákazke.

Objednávateľ požaduje, aby predávajúci avizoval dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe, minimálne tri pracovné dni pred plánovaným termínom dodania tovaru.

Dodávku realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00-13.00 h.

Tovar bude prevzatý na základe preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.

Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.

Všetky uvedené parametre a vlastnosti sa považujú za minimálne, nedodržanie ktorejkoľvek vlastnosti alebo technického parametra sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov.

Servisná prehliadka zariadenia (podľa odporúčania výrobcu - minimálne však 1x za 12 mesiacov).

Záručný a pozáručný servis najneskôr do 24 hodín od nahlásenia závady (poruchy).

Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).

Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.

Splatnosť faktúry je minimálne 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia odberateľovi.

Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy.

Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru v prípade nedodržania podmienok kvality na náklady dodávateľa.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.