Vyhlásené obstarávanie

Automatická práčka plnená spredu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39710000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
19. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
25. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Automatická práčka plnená spredu

Opis obstarávania

Funkcie:

- Určená na pranie bielizne

Názov Položky:  1. Automatická práčka plnená spredu

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Práčka - množstvo

Presne: 8

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Kapacita bubna

Hodnota/Charakteristika: 7 Kg

Funkcie:

Názov Položky:  2. Sušička bielizne

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Sušička bielizne - množstvo

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Energetická trieda

Hodnota/Charakteristika: A+++

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Žiadame originálne zabalený tovar, nevystavovaný.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zaslať vlastný návrh na plnenie Zmluvy, a to do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa (za účelom overenia požadovaných vlastností).

Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.

Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom.

Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.

V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.

Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.