Vyhlásené obstarávanie

Lieky ATC skupiny N06-Psychoanaleptiká, N07-Iné liečivá na centrálnu nervovú sústavu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trenčín
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
18 767,06
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33661600-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
19. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Lieky ATC skupiny N06-Psychoanaleptiká, N07-Iné liečivá na centrálnu nervovú sústavu

Opis obstarávania

Funkcie:

- psychoanaleptiká, ostatné liečivá pre centrálnu nervovú sústavu

Názov Položky:  1. Lieky ATC skupiny N06-Psychoanaleptiká, N07-Iné liečivá na centrálnu nervovú sústavu

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: ATC/účinná látka/množstvo účinnej látky v mj - lieková forma/cesta podania

Hodnota/Charakteristika: počet MJ = predpokladané množstvo

Doplňujúce informácie

1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.

2. Vrátane služieb spojených s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia.

3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.

4. Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia tejto rámcovej dohody predložiť rozpis jednotlivých položiek, v ktorom dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo.

5. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu platného povolenia ŠÚKL na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade, ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu.

6. Jednotlivé dodanie tovaru na základe tejto rámcovej dohody sa bude realizovať prostredníctvom čiastkových kúpnych zmlúv uzatváraných medzi objednávateľom a dodávateľom vo forme objednávky objednávateľa a jej následnej akceptácie zo strany dodávateľa, a to konkludentným konaním spočívajúcim v následnom dodaní objednaného tovaru v dohodnutej lehote.

7. Objednávateľ je oprávnený uskutočňovať objednávky jedným z nasledujúcich spôsobov:

7a. prostredníctvom e-mailu z adresy: lekaren@fntn.sk

7b. prostredníctvom písomnej poštovej zásielky obsahujúcej písomnú objednávku,

7c.  osobným doručením písomnej objednávky dodávateľovi,

7d.  telefonicky

7e.  prostredníctvom elektronického systému dodávateľa

8. V prípade, že dodávateľ v lehote  špecifikovanej v objednávke na akceptáciu objednávky nedoručí objednávateľovi potvrdenie o akceptácii objednávky, resp. ak v tejto lehote doručí odmietnutie objednávky alebo akékoľvek výhrady, alebo návrhy zmien, má sa za to, že objednávka nie je akceptovaná a čiastková kúpna zmluva nevznikne. V prípade návrhu na zmenu v obsahu objednávky, predloženého objednávateľovi zo strany dodávateľa, sa čiastková kúpna zmluva považuje za riadne uzatvorenú v momente a za podmienky doručenia prejavu akceptácie upraveného obsahu objednávky zo strany objednávateľa

dodávateľovi; uvedené platí aj naopak.

9. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od prijatia objednávky dodávateľom. Zmluvné strany sa dohodli, že predpokladaný odber konkrétneho druhu tovaru podľa tejto dohody nie je pre zmluvné strany záväzný čo do objednaného množstva. Objednávateľ je oprávnený uskutočniť objednávku jednotlivých druhov tovaru v akomkoľvek potrebnom množstve. Kúpna cena jednotlivých druhov tovaru jednotlivo, ako aj celková kúpna cena podľa tejto dohody je záväzná a nebude zmluvnými stranami prekročená. Prípadné prekročenie rozsahu plnenia

nad rámec tejto dohody, resp. podmienok verejného obstarávania záväzné pre tento zmluvný vzťah, bude riešené iným právnym vzťahom.

10. Dodávateľ je povinný:

10a.  dodať tovar objednávateľovi riadne a včas v súlade s ustanoveniami tejto rámcovej dohody;

10b.  v prípade, že nie je v možnostiach dodávateľa tovar objednávateľovi dodať z dôvodu výrobného výpadku, o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu písomne informovať objednávateľa v čase objednania tovaru aj s informáciou o dobe ukončenia výrobného výpadku, ak dodávateľ s touto informáciou disponuje;

10c.  dodať objednávateľovi za objednaný tovar jeho adekvátnu náhradu jedine v prípade, že o tom objednávateľa vopred písomne informuje a objednávateľ s tým súhlasí.

11. Ak dodávateľ nebude schopný, z dôvodu okolností na jeho strane, dodať tovar podľa priebežnej objednávky, prípadne dôjde k výpadku tovaru na trhu, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa a to v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu.

12. V prípade omeškania dodávateľa  s dodaním tovaru v lehote určenej podľa tejto rámcovej dohody je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. Objednávateľ nie je oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu za omeškanie s dodávkou tovaru podľa predchádzajúcej vety v prípade, že dodávateľ bez zbytočného odkladu t.j. do 4 hodín od doručenia objednávky od objednávateľa informuje objednávateľa o tom, že tovar nie je dostupný u dodávateľa z dôvodu výrobného výpadku, a teda nie je v možnostiach dodávateľa objednávateľovi, tovar

dodať, alebo v prípade, že dodávateľ bez zbytočného odkladu písomne informuje objednávateľa o tom, že je avizovaný výrobný výpadok tovaru na trhu, aby mal objednávateľ  možnosť zabezpečiť si zásoby tovaru.

13. Zmluvným množstvom tovaru pre účely tejto dohody sa rozumie množstvo tovaru, ktoré objednávateľ objedná a dodávateľ dodá za obdobie 12 mesiacov počítaných odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto dohody.

14. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do naplnenia dohodnutého maximálneho finančného rozsahu vo výške celkovej kúpnej ceny podľa tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.

15. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.

16. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto rámcovej dohody výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto rámcovej dohody.

17. Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa kvalitatívne a technické vlastnosti, zodpovedajúce požiadavkám, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi. Dodávateľ zodpovedá ďalej za to, že dodávaný tovar bude spĺňať všetky požiadavky stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami na akosť, kvalitu, funkčnosť a prevádzkyschopnosť, ako aj všetky bezpečnostné, požiarne, hygienické a zdravotné normy.

18. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi s dobou exspirácie nie kratšou ako 6 mesiacov odo dňa dodania tovaru, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade jeho nepoužitia, ak bol tovar dodaný v kratšej ako uvedenej lehote.

19. Dodávateľ sa zaväzuje, že v čase dodania tovaru na tovare neuplynie viac ako jedna tretina expiračnej doby stanovenej výrobcom a počas celej expiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené technickými normami záväznými pre jeho výrobu.

20. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať tovar iba bez zjavných technických, kvantitatívnych, kvalitatívnych a právnych vád.

21. Vady tovaru je objednávateľ povinný písomne reklamovať u dodávateľa bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do konca trvania záručnej doby. Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom. Zmluvné strany sa dohodli, že ustanovenia § 428 od. 1 písm. b) a c) Obchodného zákonníka sa nepoužijú a kupujúci má nároky z vád tovaru vždy, ak tieto vady boli oznámené v lehote uvedenej v tomto bode tejto rámcovej dohody.

22. Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii objednávateľa najneskôr do 10 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že reklamácia je dôvodná.

23. Pri reklamovaných vadách tovaru uznaných dodávateľom je objednávateľ povinný vyhovieť nárokom kupujúceho na základe písomnej reklamácie objednávateľa, najneskôr do 7 dní po uznaní vady. V prípade uznania vád tovaru dodávateľom, objednávateľ má právo na voľbu spôsobu uplatnenia práv z vád tovaru (vrátenie a dopropisovanie, výmena tovaru, ...).

24. Záruka sa nevzťahuje na vady, preukázateľne vzniknuté jeho nevhodným skladovaním, v prípade ak na vhodnosť uskladnenia dodávateľ objednávateľa vopred upozornil.

25. V ostatných prípadoch, neupravených touto rámcovou dohodou, sa budú zmluvné strany riadiť § 422 a nasledujúcimi ustanoveniami Obchodného zákonníka, ktoré upravujú nároky zo zodpovednosti za vady tovaru.

26. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade, že bude na základe plnenia povinností objednávateľa vo vzťahu k overovaniu jednotlivých balení tovaru (špecifický identifikátor, Unique Identifier - UI ) a overovaniu, či bolo manipulované s vonkajším obalom (Anti Tampering Device - ATD) zistené, že tovar je falzifikátom, nie originálnym výrobkom alebo, že bolo manipulované s vonkajším obalom, prípadne iné negatívne zistenie na základe tohto overovania, dodávateľ sa zaväzuje, že tento tovar od objednávateľa bezodkladne, najneskôr do 7 dní prevezme a doručí mu náhradný tovar alebo mu vráti kúpnu cenu za časť

tovaru, ktorej by sa takéto zistenie týkalo.

27. Zmluvné strany sa dohodli, že kúpna cena za dodaný tovar podľa každej z čiastkových kúpnych zmlúv bude splatná na základe dodávateľom riadne vystavených faktúr. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najskôr v deň úplného dodania tovaru podľa konkrétnej čiastkovej kúpnej zmluvy. Dodávateľ je zároveň povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar podľa konkrétnej čiastkovej kúpnej zmluvy dodaný.

28. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena každého tovaru musí byť pri každom čiastkovom plnení :

28a.  v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,

28b.  v súlade so zákonom č. 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,

29. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť objednávateľom potvrdený dodací list.

30. Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto rámcovej dohody bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú podmienky podľa tejto rámcovej dohody, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto dohode.

31. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto

rámcovej dohody a nižšou cenou.

32. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ má právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť v prípade, ak objednávateľ závažne poruší ustanovenia tejto rámcovej dohody alebo akýmkoľvek spôsobom zmarí účel tejto rámcovej dohody. Zmluvné strany sa dohodli, že závažným porušením tejto rámcovej dohody zo strany objednávateľa sa rozumie najmä opakované neprevzatie riadne objednaného tovaru, opakované nepotvrdenie dodacieho listu, opakované nezaplatenie faktúry v dohodnutej dobe splatnosti.

33. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť v prípade, ak dodávateľ závažne poruší túto rámcovú dohodu alebo akýmkoľvek spôsobom zmarí účel tejto rámcovej dohody. Zmluvné strany sa dohodli, že závažným porušením tejto rámcovej dohody zo strany dodávateľa sa rozumie najmä bezdôvodné odmietnutie akceptácie objednávky, opakované nedodanie objednaného tovaru riadne a včas, opakované nedodanie potvrdeného a akceptovaného tovaru, svojvoľné zvýšenie ceny, opakované dodanie poškodeného tovaru, opakované nevystavenie daňového dokladu.

34. K odstúpeniu od tejto rámcovej dohody dôjde a táto rámcová dohoda zaniká dňom preukázateľného doručenia písomného odstúpenia druhej zmluvnej strane, a to so všetkými právami, ktoré z toho titulu zmluvnej strane vzniknú v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

35. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto rámcovej dohody tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde

zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči objednávateľovi.

36. Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť rámcovej dohody podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. Pod pojmom OPET pre účely tejto zmluvy sa rozumejú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v platnom znení podľa osobitného predpisu (zákon o verejnom obstarávaní).

37. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia rámcovej dohody, objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto rámcovej dohody môže od tejto rámcovej dohody odstúpiť.

38. Ukončenie tejto rámcovej dohody môže nastať:

38a.  riadnym dodaním tovaru podľa podmienok tejto rámcovej dohody

38b.  uplynutím dojednanej doby alebo vyčerpaním dohodnutého maximálneho finančného rozsahu vo výške celkovej kúpnej   ceny podľa tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr;

38c. dohodou zmluvných strán;

38d. odstúpením od rámcovej dohody pre porušenie zmluvných podmienok,

38e.  odstúpením od  rámcovej dohody pre absenciu zápisu v registri partnerov verejného sektora, ak pre dodávateľa vznikla takáto povinnosť;

39. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.