Vyhlásené obstarávanie

ZŠ - Rolba na ľadovú plochu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Mesto Poprad
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
174 806,57
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
37481000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
25. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

ZŠ - Rolba na ľadovú plochu

Opis obstarávania

Funkcie:

- ZŠ - Rolba na ľadovú plochu

Názov Položky:  1. ZŠ - Rolba na ľadovú plochu

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Stroj na úpravu ľadovej plochy

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Nepoužitý tovar

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

1.Dodávateľ do 24 hodín po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné osoby zodpovedné za plnenie zmluvy v štruktúre: meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo a mailovú adresu.

2.Záruka na tovar je 24 mesiacov od uvedenia stroja do prevádzky.

3.Podmienky záručného servisu: nástup na opravu do 48 hodín od nahlásenia závady, odstránenie závady v zákonnej lehote, pokiaľ nebude dohodnuté inak. Záručný servis vrátane materiálu práce, prepravy tovaru a nákladov na servis technika.

4.V prípade neodstránenia závady v zákonnej lehote v čase záruky poskytnutie náhradnej rolby alebo úhrada za zapožičanie náhradnej rolby. Po uplynutí záručnej doby za poplatok.

5.Spôsob nahlasovania závad: e-mailom alebo telefonicky.

6.Predávajúci doručí pri dodávke návod na obsluhu stroja v slovenskom, príp. českom jazyku, podmienky bezpečnosti práce, servisnú knižku, katalóg náhradných dielov.

7.Predávajúci predloží kupujúcemu pri odovzdávaní predmetu zákazky: certifikát stroja.

8.Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s vadami, omeškanie s termínom plnenia a ak ktorákoľvek hodnota parametra plnenia bude v rozpore s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy.

9.V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi.

10.V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za dodávku, dopravu, zaškolenie obsluhy, skúšobnú prevádzku a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.

11.Zaškoliť 5 osôb v rozsahu 2 hodiny, vrátane skúšobnej prevádzky dvoch motohodín

12.Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný.

13.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

14.Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní a prevzatí tovaru . Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú zmluvnú cenu na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.

15.Prílohou faktúry bude preberací protokol a dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.

16.Dodávateľ do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručí objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

17.Zmluvné pokuty:

17.1 Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany Dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy zaplatiť zmluvnú pokutu v zmysle OPEP.

17.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu Dodávateľovi.

18.Ukončenie zmluvy môže nastať:

a) riadnym splnením predmetu zákazky

b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode

c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok

d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u

- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi.

19.Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka.

20. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov resp. inej dokumentácie,  jednoznačne preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. V prípade, že z dokumentov bude vyplývať, že ponúkaný tovar nespĺňa požadované parametre tovaru, považuje sa to za hrubé porušenie tejto zmluvy.