Vyhlásené obstarávanie

Biologická kompatibilná prasačia náhrada


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
83 636,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33182230-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
21. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Stentovaná prasačia biologická protéza pre supraanulárnu mitrálnu implantáciu. Špeciálny zdravotnícky materiál pre potreby kardiochirurgie

Názov Položky:  1. Biologická kompatibilná prasačia náhrada pre implantáciu do mitrálnej pozície

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Biologická náhrada do mitrálnej pozície veľkostí 25 - 33

Presne: 20

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Stentované prasačie biologické protézy pre supraanulárnu mitrálnu implantáciu veľkostí 25-33 mm

Hodnota/Charakteristika: áno

Funkcie:

- Stentovaná prasačia biologická protéza pre supraanulárnu aortálnu implantáciu. Špeciálny zdravotnícky materiál pre potreby kardiochirurgie

Názov Položky:  2. Biologická kompatibilná prasačia náhrada pre implantáciu do aortálnej pozície

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Biologická náhrada do aortálnej pozície veľkostí 19 - 29

Presne: 20

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Stentované prasačie biologické protézy pre supraanulárnu aortálnu implantáciu veľkostí 19-29 mm

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

1. Vrátane dopravy na miesto plnenia

2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy

3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

4. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb

5. Termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod.

6. Za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom

7. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód a šarža

8. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe dodávateľom vystavenej faktúry, a to vždy za riadne a včas prevzatú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky

9. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.

10. Trvanie rámcovej dohody  na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr

11. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v lehote do 5 dní od uzavretia zmluvy:

- prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických špecifikácií,

- kód výrobku pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - výstup z databázy registrovaných / evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie,

- katalógové číslo ponúkaného tovaru, názov ponúkaného tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru,

- sortimentnú skladbu nevyhnutného príslušenstva tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky v elektronickej forme podľa zadaného formátu objednávateľom.

12. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

13. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy

14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

15. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:

- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,

- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady  zdravotných  poisťovní.

16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.