Vyhlásené obstarávanie

Rámový detektor kovov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Špecializovaný trestný súd
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35124000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
24. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
27. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Rámový detektor kovov

Opis obstarávania

Funkcie:

- Nákup, dodanie, inštalácia nového, nepoužívaného rámového detektora kovov štandardnej technickej úrovne na detekovanie nepovolených kovových predmetov u osôb vstupujúcich do objektu, nastavenie zariadenia na určenom stanovišti, uvedenie zariadenia do prevádzky, zaškolenie obsluhy, vykonávanie predpísaných prehliadok a garancia bezplatnej opravy poruchy počas záručnej doby zariadenia.

Názov Položky:  1. Rámový detektor kovov

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Rámový detektor kovov  na detekovanie nepovolených kovových predmetov štandardnej technickej úrovne na detekovanie kovových predmetov vstupujúcich osôb do objektu

Doplňujúce informácie

1. Miesto plnenia predmetu zmluvy vrátane dopravy: Špecializovaný trestný súd, Suvorovova 5/A, 902 01  Pezinok.

2. Zmluvné plnenie je vrátane dopravy, inštalácie, uvedenia do prevádzky, kalibrácie a nastavenia zariadenia na mieste plnenia.

3. Termín plnenia predmetu zmluvy: do 31.08.2024.

4. Zmluvné plnenie vrátane zaškolenia obsluhy v počte min. 3 osôb do 2 pracovných dní od uvedenia zariadenia do riadnej prevádzky.

5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami, vrátane sprievodnej technickej dokumentácie v slovenskom alebo českom jazyku - atest/certifikát výrobcu, dodacie listy a v slovenskom alebo českom jazyku návod na použitie, inštalačný a konfiguračný manuál a východiskovú revíznu správy. Nesplnenie uvedenej osobitnej požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.

6. Dodávateľ dodá zariadenie aj vrátane nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.

7. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uvedenia zariadenia do riadnej prevádzky potvrdeného v preberacom protokole a vzťahuje sa ako na zariadenie, tak aj inštaláciu zariadenia.

8. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať bezplatný servis a bezplatné technické prehliadky v intervaloch stanovených výrobcom počas záručnej doby.

9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní pred dodaním zariadenia predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb s uvedením telefonických a mailových kontaktov , ktoré budú súčinné pri dodaní zariadenia, zabezpečení technických prehliadok, servisov, opráv, ako aj pri riešení problémov vzniknutých pri prevádzkovaní zariadenia.

10. V cenách plnenia zmluvy v EUR bez a s DPH musia byť’ zahrnuté všetky oprávnené náklady poskytovateľa súvisiace priamo či nepriamo s dodaním zariadenia, inštaláciou zariadenia, uvedením do prevádzky, zaškolením obsluhy v počte min. 3 osôb a poskytnutím technickej služby (prehliadok, servisu, opráv, odbornej prehliadky a odbornej skúšky zariadenia) vrátane dopravných nákladov alebo režijných nákladov v objekte objednávateľa.

11. V nadväznosti na bod 10. dodávateľ do troch /3/ pracovných dní od uzavretia zmluvy elektronicky zašle objednávateľovi značku, typ, parametre a fotografiu výrobku, cenu za jeden kus v EUR bez DPH, cenu za jeden kus v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH a celkovú cenu v EUR s DPH a rozpočet po položkách jednotlivých nákladov spojených s kúpou, dodaním, montážou a uvedením zariadenia do prevádzky, zaškolením obsluhy, ako aj bezplatnými predpísanými kontrolami a vykonaním bezplatnej odbornej prehliadky a odbornej skúšky zariadenia.

12. Dodávateľ je povinný pri výkone technickej služby (prehliadok, servisu, opráv) prostredníctvom ním určených osôb v objekte objednávateľa dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, príslušné technické normy, interné vnútorné predpisy a riadiť sa pokynmi objednávateľa.

13. O vykonaných technických služieb (prehliadok, servisu, opráv) na zariadení dodávateľ vyhotoví písomne a ním potvrdené dvoje (2) paré príslušnej správy alebo dvoje (2) paré príslušného protokolu a jedno (1) paré servisno/montážného listu pre objednávateľa, ktoré bezodkladne po vykonaní tej - ktorej technickej služby zašle objednávateľovi na schválenie, alebo predloží na mieste oprávnenej osobe za objednávateľa.

14. Oprávnená osoba za objednávateľa správu, protokol a servisno/montážny list na znak schválenia podpíše a výtlačky určené pre dodávateľa odovzdá dodávateľovi. Takto potvrdené výstupy z jednotlivých položiek technických služieb sú spôsobilé byť podkladom k úhrade fakturácie dohodnutých činností podľa tejto zmluvy.

15. Každý výstup z kontroly (správa, protokol, servisno/montážny list a iné) musí obsahovať okrem zákonných náležitostí aj presné a podrobné vyšpecifikovanie nedostatkov a uvedenie možných spôsobov odstránenia závad a nedostatkov. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.

16. Dodávateľ sa zaväzuje dodať zariadenie, u ktorého garantuje podporu (dostupnosť) softvéru a hardvéru min. 5 rokov odo dňa uvedenia do prevádzky.

17. Objednávateľ požaduje dodávku predmetu zákazky zrealizovať v pracovných dňoch v čase od 08.00 - do 13:00 hod. alebo podľa vzájomnej dohody.

18. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude mať počas záručnej doby všetky požadované vlastnosti. Objednávateľ je povinný písomne oznámiť dodávateľovi reklamáciu tovaru bezodkladne po zistení vady. Reklamácia musí obsahovať: a/ číslo kúpnej zmluvy, b/ podrobný popis vady alebo spôsob ako sa vada prejavuje, c/ zápis o zistení vady vykonaný objednávateľom. Dodávateľ je povinný v záručnej dobe odstrániť vadu bezplatne do 14 dní odo dňa prevzatia/doručenia reklamácie objednávateľa. Dodávateľ akceptuje aj reklamáciu doručenú emailom.

19. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené objednávateľom alebo treťou osobou nesprávnou manipuláciou s tovarom.

20. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov ako je uvedené v technických vlastnostiach, bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.

21. Na faktúre sa požaduje uviesť cenu za jeden kus v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH zahrňujúcu všetky jednotlivé položky spojené s plnením predmetu zmluvy. Súčasťou faktúry je odovzdanie dokumentácie k predmetu zmluvy, t.j. všetky doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru ako je dodací list, servisno/montážny list, manuály a zápis o odovzdaní/prevzatí a uvedení predmetu plnenia do prevádzky potvrdený objednávateľom.

22. Požaduje sa predložiť dokumentáciu v slovenskom jazyku, v ktorej bude uvedený výrobca, výrobné číslo a dátum výroby zariadenia.

23. Úhrada za poskytnuté plnenie Predmetu zmluvy sa uskutoční na základe doručenej riadnej faktúry s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi do sídla uvedeného v záhlaví tejto zmluvy.

24. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a poskytovateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis.

25. K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo:-písomným odstúpením od zmluvy na základe podstatného porušenia zml.podmienok spôsobených dodávateľom/poskytovateľom, resp. jeho zamestnancami alebo subdodávateľmi, na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode, inak nasledujúcim dňom po uzatvorení dohody o ukončení zmluvy, na základe vypovedania zmluvy ktoroukoľvek zo zml. strán a to aj bez uvedenia dôvodov, s dvojmesačnou výpovednou lehotou so začiatkom jej plynutia od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede.

26. Za podstatné porušenie predmetu zmluvy zo strany dodávateľa/poskytovateľa sa považuje aj :- nenastúpenie zamestnanca poskytovateľa na dohodnutý výkon technickej služby, resp. nastúpenie do služby pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok,- porušenie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných požiarnych a bezpečnostných predpisov objednávateľa,- nedodržanie stanovených postupov pri výkone technickej služby s následným vznikom škody. V takom prípade objednávateľ zabezpečí výkon technickej služby na vlastné náklady s následnou fakturáciou dodávateľovi.

27. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť za podmienok definovaných v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.

28. Objednávateľ požaduje predloženie certifikátu výrobku pre väznice, súdy a pod., resp. ekvivalentu v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Nesplnenie uvedenej osobitnej požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.