Vyhlásené obstarávanie

Viacúčelové poukážky na regeneráciu pracovnej sily za 1. polrok 2024 pre zamestnancov EXIMBANKY SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Exportno-importná banka Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199750-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
24. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
28. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Viacúčelové poukážky na regeneráciu pracovnej sily za 1. polrok 2024 pre zamestnancov EXIMBANKY SR

Opis obstarávania

Funkcie:

- univerzálne darčekové poukážky pre zamestnancov na regeneráciu pracovnej sily (kultúra, šport, rekreácia, zdravotná starostlivosť a služby využívané na regeneráciu pracovnej sily)

Názov Položky:  1. Viacúčelové poukážky na regeneráciu pracovnej sily

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Nominálna hodnota poukážky

Presne: 5

Jednotka: EUR

- Technicke Vlastnosti: poukážka na regeneráciu obsahuje

Hodnota/Charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov

Doplňujúce informácie

Objednávateľ požaduje dodanie objednávaného množstva poukážok na regeneráciu na miesto plnenia podľa písomnej objednávky.

Dodanie poukážok na regeneráciu zabezpečí dodávateľ v lehote stanovenej na plnenie zmluvy.

Celková cena za poukážku na regeneráciu je tvorená súčtom nominálnej hodnoty poukážky na regeneráciu v mene EUR (euro) a výškou provízie v mene EUR (euro) vrátane DPH.

Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním, plnením predmetu zákazky.

Objednávateľ uhradí oprávnenému (dodávateľovi) účtovanú sumu do 14 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.

Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Objednávateľ požaduje dodanie poukážok zviazaných v knižke alebo v obálke na meno a priezvisko zamestnanca.

Faktúru za dodanie poukážok na regeneráciu doručí dodávateľ do sídla objednávateľa.

Dodanie poukážok na regeneráciu zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.

Verejný obstarávateľ požaduje dodanie poukážok na regeneráciu v papierovej forme.

Objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom, faxom.

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Poukážky musia byť zviazané v knižke alebo v obálke na meno a priezvisko zamestnanca (počet zamestnancov je 85).

Úspešnému uchádzačovi - dodávateľovi bude sprístupnená príloha, v rámci ktorej bude uvedený zoznam zamestnancov (v rozsahu meno a priezvisko) aj s konkrétnym počtom poukážok na osobu.