Vyhlásené obstarávanie

2. Kamenivo rôznych frakcií - Čaňa


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
501,45
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
14210000-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
24. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
1. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Nákup kameniva a štrku rôznych frakcií vrátane dopravy na základe priebežných mailových objednávok objednávateľa.

- Drvené kamenivo rôznych frakcií, lomový kameň a riečny štrk praný do betónu.

- Riečny štrk nesmie obsahovať prímesi hliny.

- Predmet zákazky bude použitý na údržbu a opravu ciest a mostov v správe verejného obstarávateľa, osadzovanie dopravných značiek do betónu, zásypy a rôzne stavebné práce.

Názov Položky:  1. Kamenivo rôznych frakcií

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Druh/frakcia kameniva: 63/125

Maximum: 30

Jednotka: tona

- Technicke Vlastnosti: Parametre - frakcia kameniva: 63/125

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 (dvanásť) mesiacov od momentu uzavretia dohody.

2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody.

3. Miesto plnenia - Čaňa.

4. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu plnenia vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena za naloženie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie v mieste plnenia bude zahrnutá v jednotkovej cene predmetu plnenia.

5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia:

5. a) podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia s uvedenými kontaktnými údajmi pre zadávanie objednávok, potvrdená dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. Jednotkové ceny za položky musia byť zaokrúhlené na max. dve desatinné čísla.

6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia dodávateľ predloží:

6. a) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu, na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EP informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,

6. b) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 2. Kamenivo rôznych frakcií - Čaňa",

6. c) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,

6. d) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EP.

7. Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.

8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu/parametra predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.

9. Celkové množstvo predmetu plnenia je predpokladané, orientačné. Objednávateľ nie je povinný odobrať celé zazmluvnené množstvo predmetu pnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odber predmetu pnenia podľa svojich aktuálnych potrieb a finančných možností, pričom ponukové jednotkové ceny sú záväzné a maximálne.

10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, sadzba DPH a výška DPH v EUR, navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (príloha č. 1 Technická a cenová špecifikácia).

11. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v lehote:

11. a) od 100 ton: do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak,

11. b) od 101 do 200 ton: do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak,

11. c) dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne/čase dodania tovaru min. 1 (jeden) deň vopred.

12. Reklamácia:

12. a) dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného predmetu plnenia podľa príslušných platných technických noriem a predpisov,

12. b) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet plnenia v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného predmetu plnenia za vadný predmet plnenia,

12. c) pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný predmet plnenia prevziať v mieste dodania na vlastné náklady,

12. d) dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie na vlastné náklady do 3 (troch) pracovných dní od uznania reklamácie.

13. Dodávateľ je povinný dodávať iba taký predmet plnenia, ktorý spĺňa všetky aktuálne príslušné normy, predpisy, zákony a vyhlášky; počas celej platnosti zmluvy je povinný garantovať pôvod, parametre a vlastnosti predmetu plnenia.

14. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného predmetu plnenia.

15. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu plnenia v prípade, ak preberaný predmet plnenia nespĺňa kvalitatívne požiadavky, alebo bol dodaný v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia predmetu plnenia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný obomi zmluvnými stranami.

16. Po vizuálnom posúdení súladu doručenej vzorky predmetu plnenia s účelom jeho použitia si objednávateľ vyhradzuje právo zadať predmet plnenia na rozbor akreditovanému laboratóriu.

17. Objednávateľ pri každom odbere predmetu plnenia požaduje vystaviť vážny lístok, ktorý bude aj s dodacím listom prílohou faktúry.

18. Objednávateľ bude akceptovať fakturáciu len za skutočne odobratý predmet plnenia.

19. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:

19. a) nedodržanie lehoty dodania predmetu plnenia,

19. b) nedodržanie kvality/parametrov dodaného predmetu plnenia,

19. c) nedodržanie jednotkových cien,

19. d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek predmetu plnenia.

20. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.