Vyhlásené obstarávanie

Uzavretý vákuový odberový systém, nádoby na ostré predmety


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Národný ústav reumatických chorôb
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
12 664,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33141300-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
24. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
27. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Uzavretý vákuový odberový systém, nádoby na ostré predmety

Opis obstarávania

Funkcie:

- Uzavretý vákuový odberový systém na bezpečný odber krvi. Je tvorený ihlou, držiakom a sterilnou vákuovou skúmavkou. Pri odbere krvi a ďalšej manipulácii je krv uzatvorená v skúmavkách umožňujúcim ich spracovávanie bez nutnosti ich otvárania.

- Nádoba na ostré predmety, rôzne objemy, s uzatvárateľným vekom, označené logom nebezpečného odpadu - určená na jedno použitie, predovšetkým na zber použitých ihiel, skalpelov, pipiet a iného drobného zdravotníckeho odpadu.

Názov Položky:  1. Uzavretý vákuový odberový systém, nádoby na ostré predmety

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: 1. Skúmavka biochemická s aktivátorom zrážania (oxid kremičitý), objem cca 6ml

Hodnota/Charakteristika: skúmavka na analýzu séra, aditívum - oxid kremičitý, objem 6 ml

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to: náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.

Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.

Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Zásielka musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 do 15:00 hod. (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).

Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny.

Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Exspirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov.

Nový, doposiaľ nepoužitý  , nepoškodený tovar .

Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady.

Súčasťou dodávky tovaru musí byť dodací list a faktúra v tlačenej forme. Dodací list a faktúru požadujeme dodať aj v elektronickej forme. Faktúra musí obsahovať aj odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Dodací list musí obsahovať názov tovaru, ŠUKL kód tovaru, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, celkovú cenu s DPH, číslo šarže tovaru a dátum exspirácie tovaru.

Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.

Dodávateľ je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky objednávateľa. V prípade telefonickej požiadavky objednávateľa je dodávateľ povinný objednaný tovar dodať do 24 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka.

Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra, živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru.

Po uzatvorení zmluvy najneskôr do 7 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť doklad o pridelení ŠÚKL kódu. Ak predmet zákazky nemá pridelený ŠÚKL kód, potom sa doklad nevyžaduje.

Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť položkovitý rozpočet; jednotkové ceny za kus bez DPH aj s DPH a cena spolu bez DPH a s DPH. Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo.

Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný.

Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.

V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,

pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.

Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.