Typ podmienky účasti:
Ekonomické a finančné postavenie
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Použitie podmienky účasti:
Neuplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Použitie podmienky účasti:
Neuplatňuje sa
Predmetom zákazky je dodanie pekárskeho tovaru, čerstvého pečiva pre potreby oddelenia liečebnej výživy a stravovania Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania a vyloženie predmetu zákazky v mieste dodania. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa
ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých
zákonov spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorého tvorí
skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa
osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať
stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu
zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne
nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom
prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (JED). Vyžaduje sa predloženie/zaslanie skenov
originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto podmienky
účasti. Ďalšie pokyny a podrobnosti k podmienkam účasti týkajúcich sa osobného postavenia sú uvedené
v časti E. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá
oprávnenie získavať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V súlade s § 20 zákona o
verejnom obstarávaní sa komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi
uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich
obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na adrese: https://fnsppresov.eranet.sk (ďalej len
ERANET), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ustanoveniach § 20 zákona o verejnom obstarávaní.
Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme
ERANET na URL adrese: https://fnsppresov.eranet.sk. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení
sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese:
https://fnsppresov.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/761. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné
podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a
vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné
podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Komunikácia sa bude uskutočňovať
výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe
prostredníctvom systému ERANET. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment
jej odoslania v systéme ERANET, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej
adresáta v systéme ERANET. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne
nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom
prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (JED). Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil
manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu:
https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Postup
vyplnenia JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu JED
je popísaný v Príručke k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie Jednotného európskeho
dokumentu, ktorá je dostupná na webovom sídle úradu na adrese:
https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Verejný
obstarávateľ stanovuje, že uchádzač môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. globálny údaj pre preukázanie
splnenia podmienok účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď uchádzač
uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno".
Nadlimitná zákazka je zadávaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ods.7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://fnsppresov.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 32.0 a vyššie, Chrome 40 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie a ani obstarávanie inovácií.
Uvedené verejné obstarávanie je zamerané na SOCIÁLNE ASPEKTY.
Verejný obstarávateľ, v zmysle § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní, aplikuje v predmetnom
verejnom obstarávaní osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré zahŕňajú sociálny aspekt. Bližšie
informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.