Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia betónového základu a zázemie pre konštrukciu superpočítača PERUN


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Výpočtové stredisko SAV
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
368 823,94
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45223700-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
21. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line prostredníctvom funkcionality IS EPVO.
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

§ 33 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

Uchádzač na splnenie tejto podmienky účasti predloží 1. Vyjadrenie banky/bánk, zahraničnej banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, v ktorom má byť uvedené najmä, že uchádzač nebol za posledný rok od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete a jeho bankový účet nebol za posledný rok od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom exekúcie. Za vyhlásenie verejného obstarávania verejný obstarávateľ považuje dátum zverejnenia výzvy vo vestníku verejného obstarávania. 2. Súčasne uchádzač k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách, zahraničných bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty a zároveň, že v iných bankách, zahraničných bankách alebo pobočkách zahraničných bánk, ako už prehlásených, nemá vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v súlade s § 33 ods. 2 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické postavenie spoločne.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b)

Popis podmienky účasti:

Uchádzač na splnenie podmienky účasti predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené; Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky (pod rovnakým alebo podobným charakterom sa v tomto bode rozumejú pozemné stavby) v kumulatívnej hodnote rovnakej, alebo vyššej ako 360 000,00 € bez DPH. Zoznam musí byť doplnený referenciami alebo potvrdeniami o uspokojivom vykonaní prác v zmysle taxatívneho znenia podmienky účasti v ZVO, a to za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam a potvrdenie/ia obsahovali minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác, d) Popis uskutočnených stavebných prác, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, e) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (obsiahnuté len v predloženom potvrdení); f) Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za zhotovenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie stavebných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. g) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach. Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá - zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác na stavebných objektoch rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), - je správne vyčíslená podľa tohto bodu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g)

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedených kľúčových odborníkov spĺňajúcich stanovené požiadavky. 2.1 Kľúčový odborník č. 1: Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - Stavbyvedúceho, pričom preukáže nasledovné požiadavky a predloží doklady: 2.1.1 Doklad zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad. 2.1.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúci v celkovom súhrnnom rozsahu min. 3 rokoy, s riadením realizovaných stavieb, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúceho, ktorých predmetom boli stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, t.j. výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb, K praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - stavbyvedúci uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/ y), - pozíciu ktorú zastávali, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Údaje v Profesijnom životopise budú potvrdené podpisom zodpovednej osoby spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH – váha 100%

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia betónového základu a zázemie pre konštrukciu superpočítača PERUN v rámci realizácie projektu „Vývoj a konštrukcia superpočítača pre národné superpočítačové centrum“.

Pozemok, na ktorom sa plánuje výstavba základu je v areáli a vo vlastníctve Slovenskej akadémie vied, v katastrálnom území Bratislava - Karlova Ves. Základ pre superpočítač, v rozmeroch 23,6x11,2m, bude umiestnený v exteriéri, na spevnenej ploche medzi prízemným objektom garáží/ skladov a dvojpodlažným nevyužívaným objektom skladu, vedľa areálovej komunikácie, ktorá vedie k Archívu SAV.

Spevnená plocha je vo svahu, výškovo ju predeľuje betónový oporný múrik. V časti oporného múrika bola vybudovaná montážna jama pre opravu vozidiel spolu s oceľovými schodami, ktorá sa zruší. Spevnená plocha je asfaltová, v zlom stave. V jej okrajovej časti sa nachádza vodomerná šachta, v ktorej je ukončená prípojka vody. Táto sa preloží. V šachte je aj neidentifikované prasknuté kanalizačné potrubie, ktoré predpokladáme slúžilo pre drenáž šachty. Toto sa zruší, v prípade, že sa zistí jeho pokračovanie, bude potrebné ho vyspraviť. Celá šachta sa zasype a zruší. Nová vodomerná šachta bude umiestnená na SZ nároží základu, kde bude vytvorené aj miesto pre napojenie vody pre superpočítač. Oporný múrik, ako aj spevnená plocha budú vybúrané a nahradené novými konštrukciami. Na severnej hrane základu bude umiestnený líniový dažďový žľab, ktorý sa zaústi do existujúcej areálovej stoky. Dažďový vpust, ktorý koliduje so základom sa zruší. Na odvodnenie rekonštruovanej spevnenej plochy sa využije existujúca vpust a navrhovaný nový líniový žľab. Projektovaný betónový základ bude oplotený priehľadným pletivom a v jeho JV časti sa pre vstup osadí dvojkrídlová oceľová bránka.

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronickej platformy verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EPVO.



2.) Postup zadávania podlimitnej zákazky je podľa § 112 a nasl. ZVO s využitím pravidla uvedeného v § 112 ods. 7 písm. b) ZVO (superreverz).



3.) Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora (ďalej aj ako "RPVS") nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO.



4.) V súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 6887-5000/2016 zo dňa 27.04.2016 verejný obstarávateľ vyžaduje aby v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač, alebo skupina dodávateľov preukázala oprávnenie k celému rozsahu predmetu zákazky v súlade s definovaným predmetom zákazky zo Spoločného slovníka obstarávania (CPV) uvedeným v časti A.1 bod 2.4 súťažných podkladov.



5.) Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 7.500,- EUR. Pre podrobnejšie informácie o zábezpeke viď. súťažné podklady Časť A.1, časť III., bod 17.



6.) Elektronická aukcia nebude použitá.



7.) Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci a nie je oprávnený overovať si údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že nemá priame prístupy do informačných systémov verejnej správy, t.j. nebude predmetnú časť ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO uplatňovať.



8.) Predmet zákazky je financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na základe platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu č. 3033/2023 uzatvorenej s Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky.