Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Mesto Piešťany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
450 133,38
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233120-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky - celková hodnota uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania musí byť minimálne 450 000 EUR bez DPH, pričom minimálne jedna zákazka musí byť minimálne v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 300 000,00 EUR bez DPH. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, ak uchádzač realizoval zákazku len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť zákazky realizoval. Ak obdobie realizácie zákazky prekračuje referenčné obdobie, je potrebné uviesť okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj adekvátny finančný objem zodpovedajúci referenčnému obdobiu, za účelom preukázania splnenia podmienky minimálnych finančných objemov požadovaných verejným obstarávateľom počas referenčného obdobia. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. (poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu stavebných prác, ktorý je súčasťou súťažných podkladov)

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odborný garant na výkon činnosti stavbyvedúci Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: a. osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky (dopravné stavby) alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením kópie osvedčenia stavbyvedúceho alebo ekvivalentný doklad preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte; b. vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; c. profesijným životopisom stavbyvedúceho. (upozornenie: V prípade, ak je odborne spôsobilá osoba na výkon činnosti stavbyvedúceho v zamestnaneckom pomere uchádzača, predloží uchádzač k splneniu podmienky účasti napr. pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce a pod. uzatvorenú s touto odborne spôsobilou osobou na výkon činnosti stavbyvedúceho. V prípade, ak odborne spôsobilá osoba na výkon činnosti stavbyvedúceho nie je zamestnancom uchádzača, vzťahuje sa na neho § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní t. z. musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia)

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Komisia na vyhodnotenie ponúk vyhodnotí ponuky podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk určeného vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch v bode A.3.1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za celý predmet zákazky ponúknutých jednotlivými uchádzačmi od najnižšej ponúknutej ceny v EUR vrátane DPH po najvyššiu ponúknutú cenu v EUR vrátane DPH. (vyhodnocovaná cena bude konečná cena v EUR, za ktorú sa zákazka poskytne vrátane DPH). Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, komisia po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uchádzačom, ktorý sa umiestnil prvý v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, komisia následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch v zmysle projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie s rozpracovanosťou pre realizáciu stavby pod názvom „Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch“, ktorú vypracoval Ing. Chmelo Stanislav-SDI, autorizovaný inžinier a kol., registračné číslo: 0406*A*2-1, Hviezdoslavova 43, 921 01 Piešťany s dátumom spracovania apríl/2018, revízia november/2023 (ďalej len „PD“).

Stavba sa delí na stavebné objekty:

SO 01 Komunikácia (vrátane odvodnenia komunikačných plôch)

SO 02 Chodníky

SO 03 Sadové úpravy

SO 04 Osvetlenie priechodu pre peších

Rekonštrukcia verejného osvetlenia (na základe VV)

Definovanie prác je zahrnuté do jednotlivých položiek v neocenenom výkaze výmer a v projektovej dokumentácii, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.

2./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EPVO.

3./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému IS EPVO

https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=509034

https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/509034. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny.

4./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS EPVO a to v súlade s funkcionalitou systému.

5./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému IS EPVO. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EPVO.

Verejný obstarávateľ môže oznámiť vysvetlenie ku všetkým doručeným žiadostiam jedným úkonom v lehote podľa predchádzajúcej vety.

6./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch.

7./ Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov rozpočtu mesta Piešťany vyčlenených na

predmetnú zákazku. Objednávateľ (verejný obstarávateľ) neposkytuje preddavky ani zálohy.

8./ V zmysle § 114 ods. 1 zákona o VO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením.