Vyhlásené obstarávanie

Vlajkosláva a záves medzi ľadovými plochami


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Trenčiansky samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
24 186,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
37450000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
28. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
4. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

Názov Položky:  1. VLAJKOSLÁVA

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Vlajkosláva

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Rozmery

Hodnota/Charakteristika: 8 000 x 3 500 x 3 500mm

Funkcie:

- Konštrukcia pre vertikálne zdvíhanie a spúšfanie elektricky ovládanej opony

Názov Položky:  2. DELIACI ZÁVES

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Dodávané ako celok (konštrukcia + záves)

Presne: 1

Jednotka: celok

- Technicke Vlastnosti: Vid. Príloha č. 2 (vypis prvkov)

Doplňujúce informácie

Je požadovaná dodávka nového, doposiaľ nepoužívaného tovaru, nie repasovaný, používaný, vystavovaný alebo testovaný tovar.Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.

Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä balenie, dopravu, zloženie na mieste plnenia, montáž, odskúšanie a zaškolenie max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.

Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.

Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.

Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.

Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.

Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.

Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku, ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.

Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. Požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu.

V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.

Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.   V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ.

Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.

Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.

Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou.

Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.

V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.

Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ.

V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.

Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.

Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.