Vyhlásené obstarávanie

Zelenina a ovocie


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 210,92
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
03221000-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
15. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Nákup ovocia, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  1. Ovocie

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Ananás

Maximum: 3

Jednotka: ks

Funkcie:

- Nákup zeleniny, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  2. Zelenina

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Baklažán

Maximum: 3

Jednotka: kg

Funkcie:

- Nákup čerstvých byliniek a sušených hríbov, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  3. Čerstvé bylinky a sušené hríby

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Bazalka

Maximum: 1

Jednotka: kg

Doplňujúce informácie

Objednávateľ požaduje dodanie ovocia a zeleniny, ktoré sú schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“) ,zodpovedajú akosťou platným normám a spĺňajú podmienky podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách, v znení neskorších predpisov.

Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej ceny dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby neprekročil sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača počas trvania tejto dohody.

DODANIE

Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodanie do 3 (troch) pracovných dní od akceptovania Objednávky.

Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar uvedený v Objednávkach na miesto dodania.

Požadované množstvo bude uvedené v každej samostatnej Objednávke.

Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej objednávke, prípadne v e-maile, ktorej je posielaná Objednávka.

Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 2 (dvoch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru odovzdaný Objednávateľovi a podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa.

NÁVRH PLNENIA

Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody vlastný Návrh na plnenie s podrobným aktualizovaným rozpočtom.

Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie opisného formulára.

Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).

CENA

Cena musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.

Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nakládky, vykládky a dopravy na miesto dodania.

Cena za dodanie tovaru je konečná. Dodávateľ bude fakturovať len skutočne dodaný tovar.

K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.

Jednotková cena predložená v Návrhu plnenia je pevná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody.

Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného tovaru.

PLATOBNÉ PODMIENKY

Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie tovaru a doručí ju vrátane príloh e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby alebo poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vystavení.

Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.

Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy.

Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.

ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY

Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný tovar bude akosťou zodpovedať platným normám a spĺňa podmienky podľa zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách, v znení neskorších predpisov.

Dodaný tovar v čase dodania nesmie mať uplynutý výrobcom stanovený dátum spotreby a počas stanoveného dátumu spotreby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. Minimálny dátum spotreby predstavuje pri čerstvom ovocí a zelenine 24 hodín, pri balenom ovocí a zelenine 3 dni.

Dodanie tovaru v čase dodania s uplynutým dátumom spotreby sa považuje za tovar s vadou.

Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácie) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne najbližší nasledujúcu pracovný deň.

Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní od doručenia písomného oznámenia. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať reklamované tovary v mieste dodania na vlastné náklady.

V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa.

ODSTÚPENIE/PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY

V prípade nedodržania technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Rámcovej dohode a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Rámcovej dohody, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.

Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať dodací list, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov.

USTANOVENIA

Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.