Vyhlásené obstarávanie

Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 Business Premium + OneDrive for business (Plan 2)+ Power BI Premium


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
SLOVAKIA TRAVEL
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 508,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48300000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
2. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
9. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 Business Premium + OneDrive for business (Plan 2)+ Power BI Premium

Opis obstarávania

Funkcie:

- Objednávateľ požaduje nákup licencií Microsoft Office 365 Business Premium (ďalej aj ako "tovar" alebo tiež "licencie") a ukladací priestor OneDrive for Business (Plan 2) vo forme Rámcovej dohody (ďalej len "zmluva").

- Kolaboračná platforma zahrňujúca technológiu e-mailovej komunikácie, instant messaging, centrálne úložisko dát, šifrovanie dokumentov a možnosť zálohovania užívateľských dát na cloudove úložisko. Licencia oprávňuje nasadenie kolaboračnej platformy tak v cloudovej ako aj on-premise variante (lokálne nasadenie). Produkt obsahuje balík kancelárskych nástrojov MS Office. Rozšírená ochrana pred kybernetickými hrozbami a spravovanie zariadení.

- Zriadenie a konfigurácia Office 365 tenantu. Aktivácia Office 365 služieb. Power BI Premium.

Názov Položky:  1. Microsoft Office 365 Business Premium

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Microsoft Office 365 Business Premium

Maximum: 100

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Jazyk softvéru:

Hodnota/Charakteristika: Slovenčina

Doplňujúce informácie

Objednávateľ požaduje nákup licencií Microsoft 365 Business Premium ukladací priestor One drive for Business a licenciu Power BI Premium (ďalej aj ako "tovar" alebo tiež "licencie") vo forme Rámcovej dohody (ďalej len "zmluva").

Táto rámcová zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná celkovej zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová zmluva zaniká na základe tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. Dodávateľ sa zaväzuje po dobu trvania tejto zmluvy dodávať objednávateľovi tovar na základe čiastkových objednávok vystavených objednávateľom, zaslaných dodávateľovi a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve.

Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi elektronicky a doručiť licencie, postup inštalácie a ostatné nevyhnutné informácie a dokumenty s tým súvisiace na kontaktné e-mailové adresy.

Požaduje sa predložiť doklad, že tovar bol zakúpený od oficiálneho distribútora.

Dodávateľ je povinný dodať tovar bez vád s požadovanými vlastnosťami predmetu zmluvy a s potrebnou súvisiacou dokumentáciou týkajúcou sa dodávaného predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku.

Celková cena i jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotková cena je dohodnutá ako cena maximálna a platná počas trvania zmluvného vzťahu.

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný opis položky, presnú identifikáciu a špecifikáciu s uvedením presného názvu a rozpočtu do 3 dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, t.j. licencie na 1 užívateľa/mesačne a bude rozpísaný v členení: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.

Ponuka musí zohľadňovať náklady na vytvorenie užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb.

Počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii tejto zmluvy je maximálny a skutočne odobraté počty licencií budú závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet licencií uvedený v tejto zmluve. Dodávateľ nemá nárok na náhradu škody a/alebo akúkoľvek sankciu za nevyčerpanie celkového počtu zazmluvnených licencií.

Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru. Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania čiastkového plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom na email faktury@slovakia.travel.

Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti podľa príslušných právnych predpisov a zároveň aj číslo zmluvy, rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH,. Dodací list podpísaný oprávnenou osobu objednávateľa a dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy.

Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom e-mailu aktivovať aj deaktivovať licencie s dodržaním maximálneho počtu príslušnej licencie. Z tohto dôvodu je dodávateľ povinný bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámiť e-mailovú adresu k zasielaniu požiadaviek objednávateľa na aktiváciu a deaktiváciu jednotlivých licencií.

Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.

Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar do 5 dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľom formou elektronickej komunikácie. Dodávateľ môže dodať Tovar Objednávateľovi aj po častiach, pričom je povinný dodržať lehotu dodania Tovaru Objednávateľovi v zmysle tohto bodu Rámcovej zmluvy. Objednávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií.

Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.

Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy, alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.

V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 7 pracovných dní.

Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom emailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa.

Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy.

Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky do 5 dní po uzavretí zmluvy.

Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je 2 mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.

Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.

Nedodržanie akýchkoľvek podmienok OTEPu bude objednávateľ považovať za závažné porušenie podmienok tejto zmluvy.