Vyhlásené obstarávanie

Platforma energetického manažmentu na správu odberných miest energetických médií v budovách vo vlastníctve Bratislavského samosprávneho kraja a správe organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
143 321,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72310000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie systému energetického manažmentu s funkcionalitou digitálneho spracovania prichádzajúcich faktúr formou SAAS (system as a service). Systém energetického manažmentu s funkcionalitou má pozostávať z jedného (1) softwarového systému.

Systém SAAS zabezpečuje zber a vyhodnocovanie dostupných energetických informácií zo všetkých prvkov, ktoré boli zriadené v rámci aktivácie systému a k nim boli dohodnutým spôsobom poskytnuté podklady pre spracovanie údajov. Za prvok sa považujú úrovne: klient, prevádzky, odberné miesta a merače. Súčasťou spracovania údajov je aj digitálne spracovanie prichádzajúcich faktúr a pravidelný import fakturačných údajov za spotrebu vody a ostatných energetických médií.

Jednotlivé prvky bude možné v užívateľskom rozhraní zobraziť v tabuľkovom prehľade a tiež formou aktívnych objektov v geografickej mape (GIS).

Pre každý prvok musí byť možné uložiť doplňujúce údaje vo forme príznakov (tagov), poznámok, a súborov (fotografie, výkresy, textové súbory a pod., ktoré bude možné otvárať priamo z prostredia systému) v minimálnom objeme 20 MB/objekt. Minimálny počet príznakov ku každému objektu je 5, pričom rozsah hodnôt pre jednotlivé príznaky nie je obmedzený.

Spracované údaje sú vo vlastníctve objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný dodať údaje v otvorenom formáte (open data). Užívateľské rozhranie musí umožniť export spracovaných údajov minimálne 6 mesiacov po ukončení využívania služby.



Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu obchodných podmienok, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného

obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO.

2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch.

V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača.

3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH".

4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí.

Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom.

5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže.

6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa.

7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia

objednávky, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.

9. Lehota viazanosti / platnosti ponuky: do 31.10.2024.

10. Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v návrhu realizácie na základe objednávky, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.