Vyhlásené obstarávanie

Šatňové skrine pre zamestnancov MŠ Bulíkova 25


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39161000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
4. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
16. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Šatňové skrine pre zamestnancov MŠ Bulíkova 25

Opis obstarávania

Funkcie:

- Šatňová štvordverová skrinka so soklom alebo na nožičkách.

- Šatňová skrinka s výbavou cylindrického alebo otočného zámku.

- Každá skrinka vybavená tyčou a min. 2 háčikmi.

- Vetracie otvory v hornej a dolnej časti.

- Dvere s dorazom a gumovými tlmičmi.

- Skrinka s celozváraným oceľovým rámom.

- Skelet je upravený šedou práškovou farbou.

- Povrchová úprava práškovým lakom.

- Rovná strieška.

Názov Položky:  1. Šatňová skrinka -1 ks

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Množstvo

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Farba dverí

Hodnota/Charakteristika: Čierna alebo podľa výberu zadávateľa

Doplňujúce informácie

1. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy ( MŠ v MČ Petržalka) a montáže na miesto plnenia.

2. Dodať zmontované, resp. zabezpečiť montáž na mieste.

3. Odvoz a likvidácia prípadných baliacich kartónov a fólií, v ktorých bude nábytok dodaný.

4.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.

5.Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom v slovenskom alebo českom jazyku.

6. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.

7. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie.

8. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.

9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

10.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.

11.Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.

12.Záručná doba pre každý jeden dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.

13.Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, súladu dodaného tovaru so Zmluvou, sprevádzkovaním tovaru na mieste plnenia, po zaškolení pracovníkov Objednávateľa, potvrdení dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa.

14. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,4 a 5  objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

15. Vyobrazenie v prílohe je iba ilustračné.