Vyhlásené obstarávanie

Pracovná obuv 2024/2026


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Psychiatrická nemocnica Prof. Matulaya
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 257,56
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18800000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
4. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Pracovná obuv 2024/2026

Opis obstarávania

Funkcie:

- Pracovná obuv, pracovná obuv pre zdravotnícky personál

Názov Položky:  1. Pracovná obuv, pracovná obuv pre zdravotnícky personál

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Sandále dámske – obuv zdravotnícka - biele, uzavretá špička (prsty), zvršok hovädzinová useň, alebo mikrovlákno, priedušný zvršok, stielka ortopedická so systémom kontroly potenia, podošva protišmyková, mierny klin, nastaviteľný remienok cez pätu s možnosťou preklopenia

Presne: 180

Jednotka: pár

Doplňujúce informácie

V prípade, že sa jednotlivé položky predmetu zákazky odvolajú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalentný tovar s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami a parametrami.

Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.

Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny do 7  dní od uzavretia zmluvy.

Ďalej sa požaduje predložiť do 7 dní kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie.

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami  (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu.

Odovzdanie predmetu čiastkových kúpnych zmlúv a spôsob plnenia sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami zmluvných strán v mieste dodania.

Objednávky sa budú vystavovať podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.

Predávajúci je povinný dodať predmet čiastkovej kúpnej zmluvy kupujúcemu v bezchybnom stave, v dohodnutej kvalite a množstve spresnenom v objednávke.

Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodať objednané množstvo tovaru do 14 dní od prijatia objednávky.

Predávajúci sa zaväzuje kupujúceho informovať o termíne dodania tovaru najmenej 24 hodín vopred.

Kupujúci je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.

V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri dodaní tovaru kupujúci zistí nezrovnalosti, chyby a závady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar nepreberie a vystaví protokol o zistení nezrovnalostí. Predávajúci je povinný na vlastné náklady dodať obratom požadovaný tovar, prípadne oznámiť kupujúcemu najneskôr do nasledujúceho dňa neschopnosť dodať tovar.

Reklamáciu technických podmienok dodávky tovaru uplatní kupujúci písomnou formou u predávajúceho najneskôr do 30 dní odo dňa dodania reklamovaného tovaru. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. Predávajúci je povinný reklamáciu prešetriť a najneskôr do 15 dní odo dňa obdržania reklamácie písomne oznámiť kupujúcemu, ktorý podal reklamáciu, výsledok šetrenia. Ak bola reklamácia oprávnená, je predávajúci povinný okamžite zjednať nápravu.

Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.

Kupujúci neposkytuje preddavok alebo zálohu na plnenie čiastkových kúpnych zmlúv.

Predávajúci bude vystavené faktúry doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, poštou, prípadne elektronicky.

Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.

Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.

Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť na predmet tejto zmluvy záruku v trvaní 24 mesiacov, resp. záruka v trvaní vyznačenom v záručnom liste vzťahujúcom sa na dodaný tovar.

Ak je Dodávateľ v omeškaní s odovzdávaním predmetu zmluvy je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň z omeškania.

Objednávateľ sa zaväzuje, že v prípade neuhradenia vystavenej faktúry v deň jej splatnosti, je Objednávateľ povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň z omeškania.

V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tie ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,

resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.

Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.

Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.

Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.