Vyhlásené obstarávanie

Kancelárske stoličky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 315,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39111100-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
9. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Kancelárske stoličky

Opis obstarávania

Funkcie:

- Predmetom zákazky je dodanie 50 ks kancelárskych stoličiek.

- 1. stolička kancelárska otočná určená na prácu v kancelárskych priestoroch

- Kancelárske stoličky určené na prácu v kancelárskych priestoroch, na sedenie pri počítači, v požadovanej kvalite a vlastnostiach podľa požadovaných technických vlastností (viď obrázok č. 1).

- 2. Kancelárske stoličky musia byť nové a spĺňať všetky technické normy platné v Slovenskej republike.

Názov Položky:  1. Kancelárske stoličky - 50 ks.

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Kancelárske stoličky

Presne: 50

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Na sedáku použitá studená pena, prešívané čalúnenie

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom e-mailu podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek tovaru vrátane údajov špecifikujúcich každú položku tovaru (názov výrobcu, značku a typ stoličky a špecifikácia preukazujúca splnenie všetkých požadovaných technických parametrov tovaru).

2. Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz na miesto plnenia najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to počas pracovných dní v čase od 8:00 hod do 15:00 hod.

3. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie tovaru Objednávateľovi 1 pracovný deň vopred. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dodaný tovar v termíne, ktorý mu oznámil Dodávateľ prostredníctvom oprávneného zástupcu Objednávateľa, ten prevzatie potvrdí svojím podpisom a pečiatkou na dodacom liste.

4. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane akýchkoľvek nákladov na jeho balenie, naloženie a vyloženie.

5. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodanie tovaru, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie a požiadavky Objednávateľa na jednotlivé položky tovaru a porušenie povinností podľa bodu 1 a 2 týchto osobitých požiadaviek. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje i to, ak dodávateľ predloží, podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, špecifikáciu tovaru, ktorý nespĺňa požiadavky uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii.