Vyhlásené obstarávanie

Stolové multifunkčné tlačiarne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
19 406,68
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30232110-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
9. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Stolové multifunkčné tlačiarne

Opis obstarávania

Funkcie:

- Predmetom zákazky je nákup 50ks multifunkčných zariadení a 1ks tlačiarne na čipové karty.

- Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužitý, nevybalený, nevystavovaný, v neporušenom originálnom obale. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a príslušným všeobecne záväzným právnym predpisom.

- Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti, ktoré budú lepšie ako sú objednávateľom požadované vo funkčnej a technickej špecifikácii.

- Dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.

Názov Položky:  1. Nákup stolových multifunkčných tlačiarní

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Multifunkčné tlačiarne A4, so skenerom

Presne: 50

Jednotka: ks

Doplňujúce informácie

1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) spolu s ich špecifikáciou preukazujúcou splnenie všetkých požadovaných technických parametrov tovaru, vrátane označenia výrobcu, obchodného mena a typu, ako aj potvrdenie výrobcu o zhode ponúkaného tovaru podľa zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov a kontaktné údaje ako je email, telefón a kontaktná osoba.

2. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie výrobcu zariadení, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky.

3. Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, na miesto plnenia, v zmluvne dohodnutom množstve do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, a to len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod a dodanie je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred.

4. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane akýchkoľvek nákladov na jeho balenie, naloženie a vyloženie a všetkých súvisiacich služieb a prác (záručný servis, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie).

5. Dodávateľ je povinný pri dodaní tovaru predložiť všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru preukazujúce pôvod tovaru a jeho riadnu prevádzkyschopnosť, certifikáty, príručky a návody potrebné pre riadnu obsluhu tovaru v slovenskom jazyku.

6. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodanie tovaru, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie a požiadavky Objednávateľa na jednotlivé položky tovaru a porušenie povinností podľa bodu 1, 2 a 3 týchto osobitých požiadaviek. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje i to, ak dodávateľ predloží, podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, špecifikáciu tovaru, ktorý nespĺňa požiadavky uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii.