Vyhlásené obstarávanie

Prevádzka, servis a dodávka pilomatov vrátane príslušenstva na území Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava.


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
87 670,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
4. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
16. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Online
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Zoznam poskytnutých služieb

Popis podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb, z ktorého bude vyplývať, že v období predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval min. 1 zákazku, ktorej predmetom bol servis a prevádzka minimálne 2 pilomatov (výsuvných hydraulických stĺpikov a/alebo pevných zahradzovacích stĺpikov vrátane príslušenstva) zahŕňajúca pravidelné servisné prehliadky technického stavu pilomatov, zabezpečenia servisu a opráv jednotlivých pilomatov a demontáž prípadne montáž pilomatov vrátane stavebných úprav, pričom poskytovanie predmetných služieb na základe zmluvného alebo iného obdobného vzťahu bolo v trvaní minimálne 12 mesiacov. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať: - meno a adresu objednávateľa - podrobný opis realizovaných zákaziek ( z ktorého bude zrejmé, že ide o zákazky na poskytovanie služieb podľa vyššie uvedenej definície), - termín poskytnutia služieb (plnenia zmluvy), - kontaktné údaje osoby odberateľa/objednávateľa, kde je možné si tieto údaje overiť Splnenie podmienky účasti preukazuje uchádzač zoznamom poskytnutých služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 2 tejto výzvy, ktorú uchádzač predkladá vo svojej ponuke.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Samostatný elektrotechnik

Popis podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže, že na plnenie zákazky disponuje samostatným elektrotechnikom v zmysle § 22 Vyhlášky č. 508/2009, čo preukáže platným osvedčením (originál alebo úradne overená kópia) na vykonávanie činnosti podľa § 22 vyhlášky č. 508/2009 vydané osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie v rozsahu činnosti vykonávanej na technickom zariadení elektrickom vrátane bleskozvodu – do 1000 V, podľa Prílohy č. 11 vyhlášky č. 508/2009 Splnenie podmienky účasti preukazuje uchádzač vyplnením tabuľky uvedenej v prílohe č. 2 tejto výzvy, ktorú uchádzač predkladá vo svojej ponuke. Uchádzač je povinný predložiť za odborníka profesijný životopis, ktorý obsahuje informácie o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi, ako aj informáciu o aktuálnom zamestnávateľovi (informácia slúži na identifikáciu, či ide o vlastnú kapacitu uchádzača alebo kapacitu inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. Uchádzač berie na vedomie, že predmet zákazky bude realizovať odborníkmi, ktorými preukázal podmienky účasti. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že v prípade, ak odborníci nebudú vlastnými kapacitami uchádzača (napr. zamestnanecký pomer, dohoda), budú tzv. inými osobami, ktoré poskytujú odborné kapacity v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Súčasťou ponuky uchádzača musia byť v tomto prípade: - písomná zmluva uzavretá medzi uchádzačom a osobou, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti (scan), z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu uchádzačovi; a - doklady v zmysle § 32 ods. 2 ZVO preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v prípade, ak iná osoba nie je zapísaná v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Elektrotechnik na riadenie činností alebo na riadenie prevádzky

Popis podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže, že na plnenie zákazky disponuje elektrotechnikom na riadenie činností alebo na riadenie prevádzky v zmysle § 23 vyhlášky č. 508/2009 Z. z., čo preukáže platné osvedčenie (originál alebo úradne overená kópia) na vykonávanie činnosti podľa § 23 vyhlášky č. 508/2009 vydané osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie v rozsahu činnosti vykonávanej na technickom zariadení elektrickom vrátane bleskozvodu. Splnenie podmienky účasti preukazuje uchádzač vyplnením tabuľky uvedenej v prílohe č. 2 tejto výzvy, ktorú uchádzač predkladá vo svojej ponuke. Uchádzač je povinný predložiť za odborníka profesijný životopis, ktorý obsahuje informácie o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi, ako aj informáciu o aktuálnom zamestnávateľovi (informácia slúži na identifikáciu, či ide o vlastnú kapacitu uchádzača alebo kapacitu inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. Uchádzač berie na vedomie, že predmet zákazky bude realizovať odborníkmi, ktorými preukázal podmienky účasti. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že v prípade, ak odborníci nebudú vlastnými kapacitami uchádzača (napr. zamestnanecký pomer, dohoda), budú tzv. inými osobami, ktoré poskytujú odborné kapacity v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Súčasťou ponuky uchádzača musia byť v tomto prípade: - písomná zmluva uzavretá medzi uchádzačom a osobou, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti (scan), z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu uchádzačovi; a - doklady v zmysle § 32 ods. 2 ZVO preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v prípade, ak iná osoba nie je zapísaná v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Uchádzač v ponuke uvedie meno a priezvisko takejto osoby, jej status, v dôsledku ktorého je osobou znevýhodnenou na trhu práce a činnosť, ktorú na účely plnenia zákazky bude vykonávať.
  • Verejný obstarávateľ v rámci tohto kritériá bude hodnotiť počet osôb, ktoré sa budú podieľať na plnení zákazky, a ktoré sú osobami znevýhodnenými na trhu práce. Tieto osoby musia byť vo vzťahu k uchádzačovi v zamestnaneckom vzťahu, napr. na základe dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, alebo pridelené agentúrou dočasného zamestnávania.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzky pilomatov (hydraulických výsuvných stĺpikov, pevných zahradzovacích stĺpikov) vrátane príslušenstva na území hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava za účelom zvýšenia bezpečnosti.



Verejný obstarávateľ má v súčasnosti vo vlastníctve a správe 5 kusov pilomatov, ktoré sa nachádzajú pri Prezidentskom paláci – Štefánikova ulica v počte 3 kusy z toho 2 hydraulické výsuvné stĺpiky a 1 pevný zahradzovací stĺpik a pri Prezidentskom paláci - Banskobystrická ulica v počte 2 kusy z toho 1 hydraulický výsuvný stĺpik a 1 pevný zahradzovací stĺpik. Na Štefánikovej ulici – napojenie na stĺp verejného osvetlenia. Na Banskobystrickej ulici - napojenie za bránou Prezidentského paláca.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.