Vyhlásené obstarávanie

Externé testovanie pre potreby riadenia projektov


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
178 880,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72254100-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
2. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

10.3 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady: • zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti: 10.3.1 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce tri roky počítaných od vyhlásenia verejného obstarávania. Aspoň tri zrealizované zákazky zo zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky a to zákazky na dodávku služieb testovania softvéru a zákazky na testovanie softvéru, ktorého počet používateľov bol minimálne 100. 10.3.2 V prípade, ak odberateľom poskytnutých služieb bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač určí, ktoré poskytnuté služby zo zoznamu poskytnutých služieb sú referenciou v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií, ak takéto referencie existujú. 10.3.3 Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi, aby ku každej zákazke zo zoznamu poskytnutých služieb, ktorá nebola zrealizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa podľa zákona o verejnom obstarávaní, uviedol na samostatnom liste doplňujúce údaje k zoznamu poskytnutých služieb podľa vzoru prílohy č. 6 tejto výzvy, aj nasledujúce údaje: • Identifikáciu dodávateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania dodávateľa, IČO; • Identifikáciu odberateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania odberateľa, IČO; • Predmet zákazky; • Celkovú cenu predmetu zákazky; • Dobu plnenia predmetu zákazky (začiatok a koniec plnenia predmetu zákazky vo formáte mesiac/rok); • Kontaktné údaje odberateľa: osoby, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť predmetné údaje – minimálne v rozsahu: meno a funkcia kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mail. 10.3.4 Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi vyplniť uvedený vzor Doplňujúce údaje k zoznamu poskytnutých služieb nachádzajúci sa v prílohe č. 6 tejto výzvy, aj pre tie poskytnutia služieb v zozname poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru, v ktorých odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. 10.4 Uchádzač v ponuke predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti: 10.4.1 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam osôb určených na plnenie zmluvy vrátane dokladov o ich odbornej spôsobilosti, pričom minimálne požiadavky na jednotlivých kľúčových expertov sú nasledovné (musí sa jednať o navzájom rôzne osoby): Kľúčový expert č. 1 – Test Manažér: - minimálne 5 rokov odbornej praxe s manažovaním testovania aplikácií - minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia testov informačných systémov na projektoch realizácie informačného systému – resp. na manažérskej pozícii na projektoch realizácie informačného systému - minimálne 1 profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia testov informačných systémov na projekte s využitím automatizovaného testovania - získaný a platný certifikát ISTQB Certified Tester Advanced Level Test Manager (CTAL-TM) alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. - preukazuje sa životopisom alebo údajom o odbornej praxi preukazujúcej splnenie podmienky účasti a príslušným certifikátom. Kľúčový expert č. 2 – Test Analytik - minimálne 5 rokov odbornej praxe s testovaním aplikácií, analýzou a dizajnovaním manuálnych a automatizovaných testovacích scenárov - minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti testovania a analýzy testov informačných systémov na projektoch realizácie informačného systému - minimálne 1 profesionálna praktická skúsenosť v oblasti analýzy a dizajnovania automatizovaných testovacích scenárov - získaný a platný certifikát ISTQB Certified Tester Advanced Level Test Analyst (CTAL-TA) alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou - preukazuje sa životopisom alebo údajom o odbornej praxi preukazujúcej splnenie podmienky účasti a príslušným certifikátom. Kľúčový expert č. 3 – Senior Tester - minimálne 5 rokov odbornej praxe s testovaním aplikácií, dizajnovaním a exekúciou manuálnych a automatizovaných testovacích scenárov - minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti testovania informačných systémov na projektoch realizácie informačného systému - minimálne 1 profesionálna praktická skúsenosť s testovaním, dizajnovaním a exekúciou automatizovaných testovacích scenárov - získaný a platný certifikát ISTQB Certified Tester Advanced Level (CTAL) alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. - preukazuje sa životopisom alebo údajom o odbornej praxi preukazujúcej splnenie podmienky účasti a príslušným certifikátom. 10.4.2 Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača, aby ku každej osobe zo zoznamu osôb uviedol na samostatnom liste podľa vzoru Doplňujúce údaje k skúsenostiam osôb uchádzača nachádzajúceho sa v prílohe č. 5 tejto výzvy, aj nasledujúce údaje: • Identifikácia osoby – meno a priezvisko. • Certifikát. • Dĺžka odbornej praxe osoby. • Názov predmetu zákazky. • Identifikácia odberateľa – obchodné meno. • Stručnú charakteristika činnosti zo strany osoby a jej rozsah - stručný popis skúsenosti. • Obdobie - začiatok a koniec plnenia predmetu zákazky vo formáte mesiac/rok. • Kontaktné údaje odberateľa: osoby, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť predmetné údaje – minimálne v rozsahu: meno a funkcia kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mail. 10.4.3 Každú skúsenosť osoby uchádzač uvedie na samostatnom liste ponuky podľa vzoru Doplňujúce údaje k skúsenostiam osôb uchádzača nachádzajúce

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Celková cena predmetu zákazky v eurách bez DPH

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je výber poskytovateľa na poskytovanie služieb testovania v procese realizácie IT projektov. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 výzvy.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.