Vyhlásené obstarávanie

IKT - Výpočtová technika


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 142 685,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
8. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. August 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. August 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Verejné otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie elektronickými prostriedkami, spôsobom určeným funkcionalitou IS ePVO, sa uskutoční v súlade so zákonom v rámci IS ePVO dňa 12.08.2024 o 11:15 hod. on-line prostredníctvom portálu https://www.isepvo.sk/ UPJŠ Šrobárova 2, Košice
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH, uvedená v ponuke uchádzača a vypočítaná podľa Prílohy č. 1 - Špecifikácia a cena – IKT - Výpočtová technika (ďalej len Príloha č.1) k návrhu rámcovej dohody. Všetky ceny uvedené v ponuke uchádzača podľa Prílohy č. 1 k návrhu rámcovej dohody musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup a dodanie vybraného sortimentu monitorov, osobných počítačov, notebookov, tabletov, tlačiarní, kopírok, multifunkčných zariadení, projektorov a aktívnych sieťových prvkov výpočtovej techniky, vrátane poskytovania záručného servisu a ostatných súvisiacich služieb pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne elektronickým spôsobom prostredníctvom IS ePVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS ePVO, ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ustanovení § 20 ZVO.

2. Súťažné podklady (oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, súťažné podklady a iná sprievodná dokumentácia) vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom/uchádzačom neobmedzené, bezodplatné, úplne a priamo prístupné na profile v rámci systému IS ePVO a predmetného verejného obstarávania od uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania podľa ZVO na URL adrese:

https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/510171

3. Ponuka musí obsahovať všetky doklady, dokumenty a informácie požadované verejným obstarávateľom v súlade s Oznámením o vyhlásení verejného obstarávania, tiež v súlade s požiadavkami na predmet zákazky a s náležitosťami ponuky uvedené v týchto súťažných podkladoch, vzťahujúce sa k tomuto postupu zadávania zákazky.

4. Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota.

5. Požiadavky na úspešného uchádzača pred podpisom rámcovej dohody:

- uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať

za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia

v súlade s § 41 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) v prípade, že Dodávateľ zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi),

- mať zápis v registri partnerov verejného sektora, ak má úspešný uchádzač povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“) a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa § 18 ZRPVS alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa ZRPVS, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa ZRPVS a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa § 18 ZRPVS.

6. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovným dní od účinnosti rámcovej dohody

7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.