Vyhlásené obstarávanie

Dochádzkový systém


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
37 450,24
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212450-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
8. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Elektronicky prostredníctvom IS EVO
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o VO.

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil platné certifikáty ISO 27001, 27017, 27018 a 27701, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality v oblasti predmetu zákazky. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma opatrenia uchádzača smerujúce k zabezpečeniu požadovanej kvality poskytovaných služieb, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzača.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý sa za predpokladu splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti umiestni na prvom mieste v poradí v súlade s predchádzajúcim bodom.
  • Ako prvý v poradí bude označený ten uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu za celý predmet zákazky v EUR s DPH . Ako druhý v poradí bude označený ten uchádzač, ktorý ponúkne druhú najnižšiu cenu. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví obdobne v závislosti od výšky ponúknutej ceny.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie kompletného cloudového dochádzkového systému vrátene terminálov a ostatného príslušenstva formou SaaS a DaaS (Software as a Service, Device as a Service) na spracovanie personalistiky, miezd, riadenie ľudských zdrojov, ktorý bude obsahovať softvérové vybavenie pre elektronickú evidenciu a spracovanie dochádzky.



Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v prílohe č. 1.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.