Vyhlásené obstarávanie

Parný sterilizátor 1x s chladením a 1x bez chladenia s príslušenstvom


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Komárne
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
46 318,82
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33191100-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
10. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Parný sterilizátor 1x s chladením a 1x bez chladenia s príslušenstvom

Opis obstarávania

Funkcie:

- Parný sterilizátor s vertikálnou komorou bez chladenia

Názov Položky:  1. Parný sterilizátor s vertikálnou komorou bez chladenia

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Parný sterilizátor bez chladenia

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: záťažová kapacita Erlenmeyer bánk

Hodnota/Charakteristika: 36x250ml;  24x500ml;  10x1l   4x2l;   2x3l;   1x5l

Funkcie:

- Parný sterilizátor s vertikálnou komorou  s  chladením

Názov Položky:  2. Parný sterilizátor s vertikálnou komorou  s chladením

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Parný sterilizátor  s vertikálnou komorou  s chladením

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Vodné chladenie

Hodnota/Charakteristika: požadujeme

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia

Vrátane inštalácie a zaškolenia na mieste plnenia.

Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.

Celková cena musí byť vrátane dodania, inštalácie na mieste plnenia (predvedenie a odskúšanie predmetu zákazky), vrátane zaškolenia.

Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy.

Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.

Záručné podmienky po dobu minimálne 24 mesiacov.

Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.

Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.

Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).

Dodanie prístroja do 2 mesiacov od uzatvorenia zmluvy.

Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky, prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky.

Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:                    a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a podrobný technický opis ponúkaného tovaru, ktorý musí obsahovať a deklaruje technické parametre ponúkaného tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek kladených na predmet zákazky,

Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky.

Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS oprávnení na inštaláciu a doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.

Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.

Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky, podpísania preberacieho protokolu. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. Doba nástupu servisného technika max. do 48 hodín od nahlásenia poruchy.

Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.

Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude podpísaný dodací list, preberací protokol.

Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH.

Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu.V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia.

Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v Registri partnerov verejného sektora (RPVS) v zmysle príslušnej legislatívy.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako finančné možnosti verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľ finančných prostriedkov alebo v prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy