Vyhlásené obstarávanie

Automatický externý defibrilátor (AED defibrilátor) s príslušenstvom


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb ORAVA
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 321,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33182100-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
12. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
18. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Automatický externý defibrilátor (AED defibrilátor) s príslušenstvom

Opis obstarávania

Funkcie:

- Automatický externý defibrilátor na poskytnutie neodkladnej defibrilácie

Názov Položky:  1. AED Defibrilátor

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Automatický externý defibrilátor AED

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: defibrilátor je určený pre dospelých i detských pacientov

Hodnota/Charakteristika: Rozpozná detské elektródy a prispôsobí úroveň energie

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Vrátane inštalácie na mieste plnenia a uvedenia do prevádzky v mieste plnenia (sídla objednávateľa)

Vrátane zaškolenia personálu v mieste inštalácie a odovzdanie užívateľského manuálu v slovenskom jazyku.

Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaškolením personálu a podpísaním preberacieho protokolu.

Zariadenie má byť nové, nepoužívané a nerepasované.

Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.

Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Požaduje sa, aby dodávateľ v momente uzatvorenia zmluvy mal zápis v Registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.

Požaduje sa predložiť platné doklady tovaru, spĺňajúce všeobecne záväzné právne predpisy platné v Slovenskej republike pre zdravotnícke zariadenia (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie).

Požaduje sa, aby bol servis vykonávaný autorizovanými servisnými technikmi  výrobcu, alebo výrobcom vyškolenými technikmi s autorizáciou na servisnú a predajnú činnosť.

V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.