Vyhlásené obstarávanie

Chladený a mrazený tovar


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
62 620,34
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15110000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
17. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
5. August 2024
Dátum otvárania ponúk:
5. August 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Nákup mrazených rýb, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  1. Mrazené ryby

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Obaľované rybie filé z tresky nemleté 150 g, predsmažené, hlbokomrazené

Maximum: 20

Jednotka: kg

Funkcie:

- Nákup mrazeného a chladeného bravčového mäsa, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  2. Mrazené a chladené bravčové mäso

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Bravčové karé bez kosti kuchynská úprava - mrazené

Maximum: 1000

Jednotka: kg

Funkcie:

- Nákup mrazeného a chladeného hovädzieho mäsa, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  3. Mrazené a chladené hovädzie mäso

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Hovädzie stehno býk/jalovica (hovädzie zadné) kuchynská úprava - mrazené

Maximum: 55

Jednotka: kg

Funkcie:

- Nákup mrazenej a chladenej hydiny, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  4. Mrazená a chladená hydina

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Kuracie prsia bez kože nesolené - mrazené (slovenské/české)

Maximum: 1000

Jednotka: kg

Funkcie:

- Nákup chladenej údeniny, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  5. Údeniny chladené

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Saláma Malokarpatská v celku

Maximum: 100

Jednotka: kg

Funkcie:

- Nákup zemiakových výrobkov, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  6. Zemiakové výrobky

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: McCain Wedges americké zemiaky alebo Farm frites americké zemiaky - predsmažené, hlbokomrazené

Maximum: 200

Jednotka: kg

Funkcie:

- Nákup hotových jedál, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  7. Hotové jedlá

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Kurací rezeň obaľovaný, predsmažený, hlbokomrazený hotový výrobok

Maximum: 80

Jednotka: kg

Funkcie:

- Nákup mrazeného pečiva a dezertov, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  8. Pečivo a dezerty

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Mix 4 mini - donutov, hlbokomrazené

Maximum: 240

Jednotka: ks

Funkcie:

- Nákup mrazenej zeleniny, ovocia a húb, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  9. Mrazená zelenina, ovocie, huby

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Lesná zmes ovocia

Maximum: 5

Jednotka: kg

Funkcie:

- Nákup zmrzliny, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  10. Zmrzlina

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Vanilková 4,5 l

Maximum: 4

Jednotka: l

Funkcie:

- Nákup kuracích vajec a masti, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  11. Chladené výrobky živočíšneho pôvodu

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Vajcia v škrupine M

Maximum: 10000

Jednotka: ks

Funkcie:

- Nákup lahôdok, vrátane dopravy na miesto určenia.

Názov Položky:  12. Lahôdky

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Parížsky šalát

Maximum: 120

Jednotka: kg

Doplňujúce informácie

Objednávateľ požaduje dodanie chladeného a mrazeného tovaru, ktoré sú schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“), zodpovedajú akosťou platným normám a spĺňajú podmienky podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách, v znení neskorších predpisov.

Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej ceny dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby neprekročil sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača počas trvania tejto dohody.

Z dôvodu obľúbenosti konkrétnych druhov tovarov u zákazníkov, a dlhoročných skúseností a predajom, uprednostní Objednávateľ ponuky na dodanie presného typu tovaru uvedeného vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. Pokiaľ z funkčnej špecifikácie predmetu vyplýva priame alebo nepriame označenie alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, Objednávateľ v takom, prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. V prípade ekvivalentného plnenia je Dodávateľ povinný Objednávateľovi riadne ...

... preukázať parametre ekvivalentného plnenia.

Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodanie do 3 (troch) pracovných dní od akceptovania Objednávky.

Požadované množstvo bude uvedené v každej samostatnej Objednávke.

Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej Objednávke, prípadne v e-maily, ktorým je posielaná Objednávka.

Dodanie je možné v pracovné dni: Pondelok – Piatok od 7:00 – 15:00 hod..

Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 2 (dvoch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru Objednávateľovi podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa.

Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody vlastný Návrh plnenia s podrobným aktualizovaným rozpočtom.

Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie opisného formuláru.

Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).

Cena musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.

Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nakládky, vykládky a dopravy na miesto dodania.

Cena za dodanie tovaru je konečná. Dodávateľ bude fakturovať len skutočne dodaný tovar.

K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.

Jednotková cena predložená v Návrhu plnenia je pevná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody.

Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného tovaru.

Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie tovaru a doručí ju vrátane príloh e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby a zároveň poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vystavení.

Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.

Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy.

Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.

Dodávateľ zodpovedá za to, že akosť dodávaného tovaru bude v súlade s platnými normami a bude spĺňať podmienky podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov.

Dodaný tovar v čase dodania nesmie mať uplynutý výrobcom stanovený dátum spotreby a počas stanoveného dátumu spotreby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.

Dodanie tovaru v čase dodania s uplynutým dátumom spotreby sa považuje za tovar s vadou.

Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.

Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní od doručenia písomného oznámenia. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať reklamované tovary v mieste dodania na vlastné náklady.

V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie.

Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa.

Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam, podpísaný oboma zmluvnými stranami.

V prípade nedodržania technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Rámcovej dohode a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Rámcovej dohody, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.

Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.