Vyhlásené obstarávanie

Heparín 5 KU/ml


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
71 526,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33621100-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
19. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- lieky ATC skupiny - B01AB01 - heparín

Názov Položky:  1. Heparín 5 KU/ml

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: množstvo účinnej látky v mernej jednotke

Presne: 50

Jednotka: KU

- Technicke Vlastnosti: ATC skupina

Hodnota/Charakteristika: B01AB01

Doplňujúce informácie

1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.

2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:

- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,

- termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod

- za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom,

- súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód tovaru, X-kód (ak bol pridelený),

- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po neodkladnom odsúhlasení objednávateľom (telefonicky, resp. e-mailom) dodať tovar v náhradnom termíne, alebo jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa.

3. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len predpokladané množstvo tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto rámcovej dohody dodávateľom objednávateľovi dodané. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia.

4.  Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

5. Platobné podmienky:

- objednávateľ uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,

- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak.

- dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.

6. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:

a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť:

- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov plniť dodávky tovaru,

- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky,

b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,

c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis.

7. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa (bezodkladne, najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny) :

- o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. ŠUKL kód)

- o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,

- k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.

8. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží kópiu povolenia na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov

9. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód

10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami

11. Objednávateľ je oprávnený vrátiť tovar dodávateľovi v prípade, že bol tovar dodaný v lehote 1/3 doby pred ukončením exspirácie.

12. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:

- so zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,

- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov s maximálnou výškou úhrady zdravotnej poisťovne (cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov),

- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu uvedenú v zozname liekov s úradne určenou cenou),

- porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

13. Požaduje sa predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.

14. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.

15. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka-objednávateľa.V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto dohody a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie považované za neplatné. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzaj.vety nie je potrebný  pri postúpení pohľadávok veriteľov akciov.spoloč., ktorých 100%-ným akcionárom je MZ SR v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

17. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.