Vyhlásené obstarávanie

„Marketingové a propagačné služby“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
ARMSTRONG CC, s.r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
94 646,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79340000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Jún 2017
Dátum otvárania ponúk:
9. Jún 2017
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2018
Miesto otvárania ponúk:
Armstrong CC, s. r. o., Vansovej 2, 811 03 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Komisia verejného obstarávateľa
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 60

Opis obstarávania

Základné vymedzenie produktu, pre ktorý bude dodané dielo vo všetkých štyroch Logických celkoch: Redakčný portál pre študentov má riešenie vo forme webovej stránky, zobrazení pre facebook, youtube a instagram a tiež je dostupný ako aplikácia. Poskytuje širokú paletu informácií, zábavy a služieb cieľovej skupine vysokoškolákov (s parciálnym presahom na končiace ročníky stredoškolákov a na pedagógov). Obchodnými partnermi a klientmi Redakčného portálu sú firmy, organizácie a školy, ktoré majú záujem ponúkať cieľovej skupine študentov svoje produkty a služby (prípadne efektívne šíriť informácie). Redakčný portál bude mať svoj Corporate Identity manuál, obsahujúci logo a grafické prvky, ktoré budú reprodukované na tlačovinách a reklamných materiáloch a predmetoch. Redakčný portál bude mať spracované obsahy a vizuálne prvky, ktoré budú požadované od reklamných kampaní. Základné vymedzenie produktu, ku ktorému sa vzťahuje dielo v každom jednom z nižšie uvedených logických celkov: Redakčný portál pre študentov má riešenie vo forme webovej stránky, zobrazení pre facebook, youtube a instagram a tiež je dostupný ako aplikácia. Poskytuje širokú paletu informácií, zábavy a služieb cieľovej skupine vysokoškolákov (s parciálnym presahom na končiace ročníky stredoškolákov a na pedagógov). Obchodnými partnermi a klientmi Redakčného portálu sú firmy, organizácie a školy, ktoré majú záujem ponúkať cieľovej skupine študentov svoje produkty a služby (prípadne efektívne šíriť informácie). Tvorcovia Redakčného portálu predpokladajú nasledovné typické kategórie potrieb študentov, ktoré by mohli informácie a služby portálu pokrývať: Štúdium škola/odbor a my Práca zárobok (brigáda, pracovné miesto), uplatnenie, kariéra Bežné životné potreby študenta ubytovanie, strava, vzťahy Zábava a voľný čas vrátane kultúry, športu, podujatí Veda a technika Spoločnosť apolitické ale angažované témy Výhodný študentský nákup Výraznou pridanou hodnotou Redakčného portálu sa má stať integrácia tém/zážitkov do jedného miesta, spolupráca s už existujúcimi úspešnými portálmi a akcent na vizuálnu (foto a najmä video) komunikáciu, s potenciálom doplnenia komunikácie cez internetové rádio respektíve radio-podcasting. Bezpodmienečnou súčasťou Redakčného portálu budú interaktívne formy komunikácie, časť obsahu teda bude vznikať priamo v súčinnosti s cieľovou skupinou. Predpokladané riešenie portálu zahrnie robustnú databázovú schému v pozadí a atraktívne vizuálne zobrazovanie s možnosťou vstupu cez webovú stránku a sociálne siete a cez aplikáciu. Redakčný portál spája vo svojom celkovom koncepte priblíženie cieľovej skupine cez: Vysoko atraktívne témy, obsahy, nositeľov obsahov (najmä v časti zábava, životný štýl a pod.) Inovatívne a pre cieľovú skupinu ľahko prijateľné formy oslovenia (najmä vizuálne a audio formy) Jednoduché a pre cieľovú skupinu prirodzené formy nákupného správania (a komunikácie- spätnej väzby, interakcie a pod) Súčasne Redakčný portál vytvorí priestor cielenej komunikácie obsahovo náročnejších/zásadnejších informácií v rámci celkového mixu (napríklad v časti štúdium, kariéra). V rámci tohto atraktívneho mixu má vzniknúť priestor so silným obchodným potenciálom pre priamu a nepriamu propagáciu ponuky produktov a služieb klientov Redakčného portálu. Na báze agregovaných dát vznikne možnosť cielene oslovovať vybrané segmenty cieľovej skupiny, čo ďalej zvýši hodnotu obchodného potenciálu Redakčného portálu. Príkladom klientov, od ktorých očakávame príjmy sú: Banky, poisťovne Poskytovatelia lokálnych služieb Organizátori eventov a predajcovia vstupeniek na podujatia Sprostredkovatelia práce a zamestnávatelia Spoločnosti s produktmi zdravého životného štýlu a ekologickými tovarmi a službami Vysoké školy. Predmet zákazky Predmetom zákazky je spracovanie diela: Marketingová stratégia vychádzajúca z analýzy trhu a Corporate Identity manuál s produkciou propagačných prvkov pre Redakčný portál. A) Analýza trhu informačných a internetových služieb pre cieľovú skupinu študenti vysokých a stredných škôl v oblastiach: zábavné a popularizačné magazíny, video-kanály, internetové rádiá, informačné portály pokrývajúce minimálne nasledovné oblasti plánovaných sekcií Redakčného portálu: Štúdium škola (študijné materiály, informácie o organizačných a odborných súvislostiach štúdia, vysokej školy, praxe, ďalšie extrakurikulárne vzdelávanie nové zručnosti v globálnych trendoch a pod.) Práca zárobok (brigáda, pracovné miesto), uplatnenie, kariéra (brigády, platené/neplatené praxe a stáže, zahraničné pobyty, participácia na projektoch a neziskových aktivitách, získanie atraktívneho pracovného miesta, možnosti vlastného podnikania / start up a pod.) Ako prežiť (ubytovanie, strava, vzťahy a pod.) Zábava a voľný čas (študentský život, life-style, hudba, scénické umenie, film a video, šport, rekreácia a pod.) Veda a technika (top výskum, inovácie, nové technologické riešenia, nové digitálne trendy, nové spôsoby komunikácie, čo prinášajú ktoré big data a pod.) Spoločnosť (apolitické ale angažované témy, spravodajstvo, etika, trendy, výsledky výskumov/analýz a pod) Výhodný študentský nákup (čo mám zdarma, kde mám zľavu, ako získať výhody a pod.) Analýza trhu popíše konkurenciu, produkty a dáta agregované a využívané na relevantnom trhu v SR. Poskytne charakteristiku minimálne 20 najdôležitejších portálov zameraných na informovanie, vzdelávanie, zábavu a služby pre študentov na základe toho identifikuje marketingové príležitosti pre Redakčný portál. Popíše ďalej typické charakteristiky cieľovej skupiny (záujmy, študijné a konzumentské správanie, voľnočasové, technologické trendy a pod.) a navrhne jej členenie na podskupiny na základe odborov štúdia, lokalizácie a konzumentského správania. Poskytne tiež štatistické údaje o počtoch študentov na jednotlivých fakultách vysokých škôl a o uplatňovaní absolventov vysokých škôl na trhu práce (minimálne typických zamestnávateľov v štruktúre SK NACE a platové ohodnotenie na základe verifikovanej dátovej základne). V závere zhrnie závery z analýzy trhu do SWOT analýzy vzhľadom na ciele Redakčného portálu a jeho marketingový a obchodný potenciál. B) Marketingová stratégia využije východiská z analýzy trhu pre definovanie: poslania, strategických cieľov, špecifikáciu cieľových skupín a podskupín pre implementáciu strategických cieľov a navrhne systém aktivít, nástrojov, produktov a distribučných foriem voči špecifikovaným cieľovým podskupinám. Predovšetkým odlíši cieľové skupiny študentov a klientov/obchodných partnerov Redakčného portálu. Zdôvodní navrhované ciele a postupy na základe kľúčových hýbateľov voči špecifikovaným cieľovým skupinám a podskupinám. Navrhne komunikačné, reklamné a PR aktivity, ktoré podporia dosiahnutie cieľov marketingovej stratégie. C) Na marketingovú stratégiu nadviaže spracovanie Corporate Identity manuálu - tento vyjadrí a kreatívne spracuje identitu spoločnosti a produktov/služieb, definuje logo a dizajnové prvky v ich alternatívach využitia (tlačené a elektronické formy, reklamné predmety a materiály), vrátane verzií v slovenskom a anglickom jazyku. D) Ako posledná etapa diela budú spracované a vyprodukované propagačné prvky pre Redakčný portál: Kreatívny návrh na všetky nižšie uvedené propagačné prvky v zmysle Marketingovej stratégie a Corporate Identity manuálu zadávateľa Korekcia kreatívneho návrhu v zmysle pripomienok zadávateľa Produkcia: o6 ks roll ups, o2000 ks plnofarebných obojstranne potlačených skladaných letákov formátu A4, propagujúcich produkty a služby Redakčného portálu text, foto a grafika o5000 ks poznámkových blokov s jednofarebnou potlačou minimálne s logom o4000 ks plnofarebných nálepiekPredmet zákazky Predmetom zákazky je spracovanie diela: Reklamné videá. Reklamným videom sa rozumejú profesionálne krátke filmy, propagujúce nové produkty a služby zadávateľa a majú využitie na webe, sociálnych sieťach, na eventoch a pri ďalších propagačných akciách voči klientom a obchodným partnerom. Počet požadovaných videí (krátkych filmov) je spolu 5, každé video bude v dĺžke minimálne 5 minút. Z každého jedného päť minútového videa bude spracovaný jeden zostrih v dĺžke 1,5 minúty, teda spolu 5 zostrihov. Dodanie diela bude obsahovať: Kreatívny návrh pre každé jedno video v zmysle Marketingovej stratégie a Corporate Identity manuálu zadávateľa Spracovanie scenára a návrhu technického zabezpečenia Technické zabezpečenie a dopravné služby v potrebnom rozsahu pri realizácii Filmovanie a ozvučenie Postprodukcia Záverečné premietanie pred komisiou zadávateľa Korekcia finálnej verzie na základe pripomienok zadávateľa Pri natáčaní a spracovaní videa budú použité: Minimálne dva ks paralelne snímajúcich profesionálnych fotoaparátov/kamier, spĺňajúcich minimálne nasledovné parametre: 4 K rozlíšenie, 12.2MP full-frame snímač, dynamický rozsah s minimálnym šumom a citlivosťou od ISO 100-102400, vnútorné nahrávanie UHD 4K filmov rýchlosťou 30 snímok, záznam v kvalite Full HD 1080p podporovaný v snímkovej frekvencii 120 snímok za sekundu a integrovaný stabilizátor kompenzujúci najmenej 5 rôznych typov chvenia fotoaparátu/kamery. Zhotoviteľ dodá dielo komplexne v zmysle podmienok Zmluvy.o dielo, ktorá bude súčasťou súťažných podkladov.Predmet zákazky Predmetom zákazky je spracovanie diela: Realizácia interaktívnych eventov. Interaktívnym eventom sa rozumie organizované podujatie, ktoré profesionálnym a kreatívnym spôsobom propaguje nové produkty a služby zadávateľa a využíva k tomu formu aktívneho zapojenia cieľovej skupiny, pre ktorú je podujatie organizované. Počet interaktívnych eventov je celkom 5, každý bude v trvaní najmenej 4 hodín. Interaktívne eventy budú organizované na piatich rôznych miestach - v Košiciach, Žiline, Banskej Bystrici, NItre a Bratislave. Dodanie diela bude obsahovať: Definovanie štatisticky vyhodnotiteľných cieľov interaktívneho eventu Kreatívny návrh pre každý jeden interaktívny event v zmysle Marketingovej stratégie a Corporate Identity manuálu zadávateľa Spracovanie scenára a návrhu technického zabezpečenia každého jedného interaktívneho eventu Technické zabezpečenie (napríklad ozvučenie, zábavná technika) a dopravné služby v potrebnom rozsahu pri realizácii Spracovanie filmového záznamu z interaktívneho eventu vrátane postprodukcie Záverečné štatistické vyhodnotenie dosiahnutia cieľov interaktívneho eventu Pri realizácii ineraktívneho eventu zhotoviteľ poskytne: Minimálne štyroch animátorov prítomných po celý čas eventu Primeranú techniku pre ozvučenie, osvetlenie (v prípade, ak by to vyžadovali svetelné podmienky) a zastrešnie animátorov a účastníkov participujúcich na využití zábavnej techniky (v prípade, ak by to vyžadovali poveternostné podmienky) Zábavnú techniku minimálne v počte 5 kusov (napríklad zariadenia kombinujúce pohyb a vnímanie rozšírenej/virtuálnej reality, zariadenia kombinujúce pohyb a výrobu energie a pod.) Minimálne jedného fotografa s potrebnou technikou Minimálne jedného kameramana s potrebnou technikou pre video v 4K kvalite Kompletnú dopravu a ďalšie služby v zmysle ZmluvyPredmet zákazky Predmetom zákazky je spracovanie diela: Správa online kampaní pre web a sociálne siete. Online kampane budú vychádzať z Marketingovej stratégie a Corporate Identity manuálu zadávateľa a budú cielene podporovať návštevnosť Redakčného portálu u špecifikovaných cieľových skupín. Výsledkom online kampaní bude zvýšenie návštevnosti Redakčného portálu a zvýšenie komerčného potenciálu produktov, ktoré Redakčný portál cieľovým skupinám sprostredkuje. Dielo bude pozostávať z nasledovných častí: Návrh cielenia a finančnej alokácie zdrojov vo výške vzhľadom na očakávané dopady kampaní vo väzbe na Marketingovú stratégiu a Corporate Identity manuál zadávateľa Korekcia cieľov vzhľadom k pripomienkam zadávateľa finálna kvantifikácia a špecifikácia Nastavenie kampaní pre google, youtube, facebook, instagram Správa všetkých nastavených kampaní v trvaní 6 mesiacov Priebeh správy online kampaní bude v záujme optimalizácie zacielenia a úspešnosti na mesačnej báze konzultovaný so zadávateľom a bude vyhodnocovaný v zmysle ustanovení Zmluvy o dielo, ktorá bude súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom záujemcami a uchádzačmi Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Diela, vykonaním diela a poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. Objednávateľ (t.j. prijímateľ NFP) si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. Schválenie zákazky v rámci administratívnej finančnej kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.