Vyhlásené obstarávanie

„Marketingové služby pre projekt: Inovatívne filmové štúdio“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
M4 LOUIS, s. r. o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
59 400,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79340000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Jún 2017
Dátum otvárania ponúk:
9. Jún 2017
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2018
Miesto otvárania ponúk:
M4 LOUIS, s. r. o., Dostojevského rad 1, 81109 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Komisia verejného obstarávateľa
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 60

Opis obstarávania

Marketingové služby pre projekt: Inovatívne filmové štúdio Základné vymedzenie podnikateľského zámeru, pre ktorý bude dodané Dielo vo všetkých troch Logických celkoch: Filmové štúdio zamerané na tvorbu propagačných videí a publicistických vstupov a relácií s postupnou profiláciou na športovú tematiku. Filmové štúdio súčasne prevádzkuje webový športový portál so zameraním na podporu športu a jeho popularizáciu medzi verejnosťou, s dôrazom na mládež - dominantnou formou komunikácie na portáli bude film a video. Portál má súčasne vlastné konto na Facebooku, kanál YouTube, prípadne na ďalších relevantných sociálnych médiách (Vimeo a pod.). Portál poskytuje množstvo relevantných informácií a služieb v súvislosti so športom ako súčasťou zdravého životného štýlu. Mapuje športové podujatia, príležitosti športovať a zapojiť sa do športových aktivít. Ponúka propagáciu a profesionálne spracovanie filmovej komunikácie širokému spektru subjektov angažovaných v téme športu. Hlavnými funkciami samotného štúdia sú: spracovanie profesionálnych krátkych filmov a videí na objednávku konkrétnych klientov z komerčnej a verejnej sféry, tvorba filmov a videí pre TV, tvorba videobsahov do portálu najmä so spravodajským, PR a reklamným zameraním. Hlavnými funkciami portálu sú: distribúcia a propagácia vlastných videí a služieb filmového štúdia, distribúcia a propagácia atraktívnych videí, ktoré sú v súlade so obsahovým zameraním portálu od iných tvorcov, ktorí majú záujem zverejniť svoje videá za úhradu, propagácia športových podujatí, športovísk, športovania mládež na školách a v športových kluboch a reakreačného a hobby športu. Cieľovou skupinou pre portál má byť hlavne mládež a v rámci dospelej kategórie 18 až 65 rokov skupina so záujmom o šport (profesionálny, amatérsky aktívny či pasívny). Vytvorenie portálu predpokladá spoluprácu s obchodnými partnermi v oblasti športu, ako sú predajcovia športového vybavenia a výstroje, poskytovatelia služieb v oblasti športu (prenájmy športovísk a vstupy na športoviská), organizátori športových podujatí a eventov, ktorí majú záujem zverejniť informácie o svojich službách a produktoch cieľovým skupinám. Štúdio a portál by mali postupne poskytovať informácie a služby s dôrazom na videokontent v nasledovných oblastiach: sekcia umeleckého športového filmu, sekcia výnimočného amatérskeho športového filmu, sieť športových podujatí, najmä s možnosťou zapojenia verejnosti, sieť športovísk, sieť príležitostí športovať (na školách, v športových kluboch a ďalších organizáciách), sieť areálov rekreačného športu. Predpokladáme, že ďalšie obsahy i formy webového portálu, ako aj ďalšie služby či aktivity v rámci neho sa budú odvíjať od očakávaní cieľovej skupiny, budú vznikať v interakcii s ňou (napr. TV relácie, blogy, vlogy, rebríčky videí a pod.). Oslovenie cieľovej skupiny predpokladáme predovšetkým prostredníctvom interaktívneho, odľahčeného a vizuálne atraktívneho videoobsahu, s dôrazom na krátke formy, ktoré sú ľahko šíriteľné cez sociálne siete a s potenciálom multiplikácie efektov pre webový portál a jeho obchodný potenciál. Hlavné typy príjmov filmového štúdia by mali zahŕňať: príjmy z nakrúcania videí a publicistických športových príspevkov/relácií, príjmy z umiestňovania priamej i nepriamej reklamy na produkty a služby v súvislosti so športom príjmy z propagácie komerčných športových podujatí, príjmy z umiestňovania subjektov a aktualizácie ich údajov na web portáli, prípadne ďalšie príjmy z organizácie podujatí a eventov na podporu športu.. Predmet zákazky Predmetom zákazky je spracovanie Diela: Marketingová stratégia a Design manuál s produkciou reklamných materiálov pre podnikateľský zámer: Služby v oblasti krátkeho filmu a webový portál so zameraním na športovú tématiku. Dielo bude pozostávať z troch častí: 1)Marketingová stratégia 2)Design manuál 3)Produkcia reklamných materiálov AD 1) Súčasťou Marketingovej stratégie bude samostatná časť Analýza trhu, ktorá bude východiskom pre tvorbu samotnej Marketingovej stratégie. Táto časť bude obsahovať analýzu existujúcich typických konkurenčných produktov v oblasti krátkeho filmu so zameraním na šport, športových webových portálov, služieb, ktoré poskytujú, informačné okruhy, ktoré športové portály a iní producenti krátkeho filmu so zameraním na šport pokrývajú a dáta, ktoré svojim užívateľom poskytujú. Táto časť bude teda sumarizovať prehľad konkurencie v športových krátkych filmoch, videoprodukcie a športových webových portáloch. Vyžaduje sa: Popis a typické črty najmenej 15 najnavšetevovanejších športových webových portálov a mininimálne 10 poskytovateľov videoprodukcie či krátkych filmov s dôrazom na videá/filmy určené na internet a do televízneho vysielania. Popis typických postupov pri distribúcii produktov a pri ich marketingu. Definícia minimálne 10 kľúčových rizík a 10 trhových príležitostí v predmetnej oblasti s odborným zdôvodnením. Súčasťami Marketingovej stratégie budú: popis a charakteristika cieľových skupín filmového štúdia i športového portálu (vrátane záujmov, typických vzorcov konzumentského správania a responzívnosti na rôzne interaktívne formy videoobsahu, členenia cieľovej skupiny na rôzne podskupiny a popisu odlišností a následne vhodných foriem oslovenia, štatistických údajov), formulácia poslania a strategických cieľov štúdia a portálu, odporúčané formy a kanály oslovenia cieľových skupín, nástroje oslovenia, zameranie produktov a služieb, špecifikácia portfólia produktov a služieb voči cieľovej skupine a podskupinám, návrh a odporúčania pre kampane komunikačnú, PR a reklamnú kampaň vrátane nástrojov a kanálov na dosiahnutie strategických cieľov. AD 2) Marketingová stratégia bude východiskom pre tvorbu Design manuálu filmového štúdia a športového portálu. Design manuál bude obsahovať grafické návrhy základných identifikačných znakov štúdia i portálu, navrhne výstižné, zapamätateľné a atraktívne logo a ďalšie grafické prvky pre všetky alternatívy využitia (printovú, elektronickú, pre web, sociálne siete, reklamné predmety a materiály, bannery a pod.) vrátane jazykovej mutácie základných designových prvkov v slovenskom a anglickom jazyku. Súčasne bude obsahovať grafické, vizuálne a animačné prvky pre videá v rozsahu podľa dohody so Zadávateľom predpoklad je 10 grafických prvkov. AD 3) Poslednou časťou Diela je produkcia tlačovín, reklamných materiálov a predmetov pre filmové štúdio a športový portál. Bude pozostávať z nasledovných častí: Kreatívny návrh na všetky dodávané tlačoviny, reklamné materiály a predmety v zmysle Marketingovej stratégie a Design manuálu zadávateľa Korekcia kreatívneho návrhu v zmysle pripomienok zadávateľa Produkcia: o2 ks roll up, o10 000 ks plnofarebných obojstranne potlačených skladaných letákov formátu A4 text, foto a grafika o2 000 ks pier s logom filmového štúdia/športového portálu o200ks USB karty s obojstrannou potlačou s vizuálom filmového štúdia/športového portálu a s nahraným propagačným materiálom o500 plnofarebných nálepiek Rozsah dodaného diela v častiach 1) až 2) bude minimálne 50 normostrán A4, ku ktorým budú doplnené elektronické prílohy (najmä rozšírené štatistické dáta, grafické a vizuálne časti diela). Zhotoviteľ bude priebežne konzultovať práce na diele so Zadávateľom. Pri preberaní diela poskytne zhotoviteľ súčinnosť zadávateľovi vo forme konzultačných služieb k obsahu diela a jeho využitiu v minimálnom rozsahu 10 konzultačných hodín.Predmet zákazky Predmetom zákazky je spracovanie diela: Realizácia inovatívnych propagačných eventov. Inovatívnym propagačným eventom sa rozumie organizované podujatie, ktoré profesionálnym a kreatívnym spôsobom propaguje produkty a služby zadávateľa, využíva k tomu formu aktívneho zapojenia cieľovej skupiny,pre ktorú je podujatie organizované a inovatívnym spôsobom prepája fillm a najnovšie technológie využívajúce pohybovú či športovú aktivitu človeka. Počet interaktívnych eventov je celkom 4, každý bude v trvaní najmenej 4 hodín. Interaktívne eventy budú organizované na štyroch rôznych miestach v rôznom čase vo veľkých mestách nad 50 000 obyvateľov v zmysle Marketingovej stratégie zadávateľa. Dodanie diela bude obsahovať: Definovanie štatisticky vyhodnotiteľných cieľov inovatívneho propagačného eventu Kreatívny návrh pre každý jeden inovatívny propagačný event v zmysle Marketingovej stratégie a Design manuálu zadávateľa Spracovanie scenára a návrhu technického zabezpečenia každého jedného inovatívneho propagačného eventu Technické zabezpečenie (napríklad ozvučenie, použité technológie využívajúce pohybovú/ športovú aktivitu účastníkov, zábavná technika, videoprojekcia) a dopravné služby v potrebnom rozsahu pri realizácii Záverečné štatistické vyhodnotenie dosiahnutia cieľov interaktívneho eventu Pri realizácii ineraktívneho eventu zhotoviteľ poskytne: Minimálne 3 animátorov prítomných po celý čas eventu Primeranú techniku pre ozvučenie, osvetlenie (v prípade, ak by to vyžadovali svetelné podmienky) a zastrešnie animátorov a účastníkov participujúcich na využití zábavnej techniky (v prípade, ak by to vyžadovali poveternostné podmienky) ako aj techniku na videoprojekciu Technológie využívajúce pohybovú/športovú aktivitu účastníkov minimálne v počte 5 kusov Kompletnú dopravu a ďalšie doplnkové služby, potrebné k realizácii špecifikovaného eventu.LOGICKÝ CELOK č.3: Správa online kampaní pre web a sociálne siete Predmetom zákazky je spracovanie diela: Správa online kampaní web a sociálne siete. Online kampane budú vychádzať z Marketingovej stratégie a Design manuálu zadávateľa a budú cielene podporovať návštevnosť športového portálu u špecifikovaných cieľových skupín. Výsledkom online kampaní bude zvýšenie návštevnosti športového portálu a zvýšenie komerčného potenciálu služieb, ktoré športový portál cieľovým skupinám sprostredkuje. Dielo bude pozostávať z nasledovných častí: Návrh cielenia kampaní a finančnej alokácie vzhľadom na očakávané dopady kampaní na základe výstupov z Marketingovej stratégie a Design manuálu zadávateľa Korekcia cieľov vzhľadom na pripomienky zadávateľa finálna kvantifikácia Nastavenie kampaní pre Google, Youtube, Facebook, prípadne ďalšie kanály podľa odporúčaní Marketingovej stratégie napr. Instagram, Vimeo a pod.) Správa kampaní v trvaní 5 mesiacov (po spustení web stránky projektu) - pravidelné monitorovanie a vyhodnocovanie kampaní a úprava cielenia kampaní Priebeh správy online kampaní bude v záujme optimalizácie zacielenia a úspešnosti na mesačnej báze konzultovaný so zadávateľom a bude vyhodnocovaný.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Diela, vykonaním diela a poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. Objednávateľ (t.j. prijímateľ NFP) si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. Schválenie zákazky v rámci administratívnej finančnej kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.