Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy v obci Hronské Kľačany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hronské Kľačany
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
502 439,94
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45211350-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. September 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Október 2017
Dátum otvárania ponúk:
6. Október 2017
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2018
Miesto otvárania ponúk:
VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, 2. poschodie
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vyššie uvedený dátum, čas a miesto otvárania ponúk súvisí s otváraním častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 4

Opis obstarávania

Stavebné práce na zhotovení diela Zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy v obci Hronské Kľačany, podrobne uvedené v súťažných podkladoch.. Stavebné práce na zhotovení diela Zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy v obci Hronské Kľačany, podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela. 2. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4323 Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov: http://www.vosk.sk/folder/134/ 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch uvedené inak. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: JUDr. Martin Oravec, LL.M. Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie záujemca/uchádzač vo svojich podaniach uvedie nasledovné údaje: - obchodné meno - sídlo/miesto podnikania - identifikačné číslo - korešpondenčnú adresu (v prípade, ak sa táto líši od sídla/miesta podnikania) - meno a priezvisko kontaktnej osoby - e-mailovú adresu kontaktnej osoby - telefónne číslo kontaktnej osoby Všetky vysvetlenia Súťažných podkladov, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile. Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia. 4.Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť dôkaz o existencii poistenia (poistku) s poistnou sumou vo výške minimálne zmluvnej ceny diela s DPH, pričom jej súčasťou budú najmä nasledovné druhy poistenia: - poistenie proti poškodeniu predmetu zákazky, s výškou poistného krytia min. vo výške ceny predmetu zákazky s DPH - poistenie proti všetkým rizikám, ktoré je poistením proti strate alebo poškodeniu akéhokoľvek majetku dodaného na stavenisko úspešným uchádzačom alebo jeho subdodávateľom, s výškou poistného krytia min. vo výške ceny predmetu zákazky s DPH. - poistenie zodpovednosti tretej osoby poistenie objektívnej zodpovednosti voči tretej strane za ublíženie na zdraví (alebo usmrtenie) alebo za poškodenie majetku tretej osoby, ktoré môže byť spôsobené počas realizácie predmetu zákazky, s výškou poistného krytia min. 100 000,-EUR. - poistenie pracovníkov poistenie zodpovednosti voči zamestnancom verejného obstarávateľa alebo ktorejkoľvek osobe určenej verejným obstarávateľom alebo konajúcej v jeho mene v súvislosti s predmetom Zmluvy voči zamestnancom úspešného uchádzača, zamestnancom zástupcu verejného obstarávateľa a zamestnancom subdodávateľov za ublíženie na zdraví (alebo usmrtenie), s výškou poistného krytia min. 100 000,-EUR. Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude prílohou zmluvy o dielo. 5.Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa vo výške 5 000,- EUR. Podrobnosti ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch 6. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.