Predmetom projektu: Príprava, realizácia a sprístupnenie archeologickej expozície návštevníkom je dodanie tovaru a poskytnutie služieb v rozsahu predloženého výkazu výmer a v súlade so spracovanou projektovou dokumentáciou. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v časti: B.1 Opis predmetu zákazky, B.3 Obchodné podmienky a v prílohách súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je tvorba modernej a inovatívnej archeologickej expozície zahŕňajúcej vývoj v praveku a včasnom stredoveku v šarišskej a zemplínskej časti PSK (vyjmúc Spiš) v suteréne kaštieľa. Expozícia bude plniť vo vzťahu k archeoparku nevyhnutné vzdelávacie centrum. Nachádza sa v podzemnom podlaží kaštieľa v Hanušovciach nad Topľou. Expozícia pozostáva z dvoch základných častí: samotnej odbornej expozície a edukačných / oddychových priestorov. a)Expozícia Je situovaná v hlavnom priestore obdĺžnikového tvaru. Pre jej vybudovanie bude nevyhnutné zabezpečiť: - centrálny výstavný nábytok, - tvorba bočných kójí, - figuríny, - repliky kostýmov, - repliky doplnkových zariadení, - výtvarné, grafické a tlačiarenské práce, - audiovizuálna technika, - reštaurátorské a konzervátorské práce, - kontaktný zabezpečovací systém. b)Edukačné a oddychové priestory Budú situované v postranných priestoroch: - prednášková sieň (elektricky ovládané plátno, stoličky, prednáškový pult, dataprojektor), - kuchynka, - interaktívna miestnosť pre deti (police, stoly, stoličky, grafické interaktívne doplnky), - šatňa (vešiaky). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je bližšie špecifikované v súťažných podkladoch v časti B.1 a v prílohách súťažných podkladov: Príloha č. 4 Výkaz výmer a Príloha č. 5 Projektová dokumentácia.
1.) Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Súťažné podklady v editovateľnej podobe poskytuje verejný obstarávateľ iba elektronicky a to na základe písomnej žiadosti, ktorá bude ako príloha e-mailu podpísaná záujemcom s uvedením základných identifikačných údajov. Kontaktná elektronická adresa na poskytovanie súťažných podkladov je: bernacky.obstaravanie@gmail.com. Verejný obstarávateľ v e-maily určí spôsob potvrdenia o doručení predmetných dokumentov a oznámení týkajúcich sa tejto zákazky. Záujemca je povinný použiť uvedený spôsob a neodkladne (po doručení) potvrdí prijatie písomnosti (e-mailu). 2.) Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a záujemcami / uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov. 3.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v tomto registri alebo ktorých, subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného prepisu, majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. 4.) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v zmluve uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podieľajúcich sa na plnení zmluvy v súlade so súťažnými podkladmi. 5.) Ďaľšie postupy, lehoty a informácie týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania. 6.) Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 ZVO, t. j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 7.) V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 8.) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a zároveň po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t. j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku. 9.) Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ako zhotoviteľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia resp. krátenia účelových finančných prostriedkov určených na financovanie predmetu zmluvy zo strany zriaďovateľa, resp. prerušiť realizáciu do schválenia finančného krytia. 10.) Ostatné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.